Vaše zkušenosti s bolestí zad a hrbem?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.08.19 21:09
Vaše zkušenosti s bolestí zad a hrbem?

Ahoj! Prosím o radu, mám po dlouholetém přetěžování zad u počítače (hodně hodin denně) obtíže se zády, se kterými se léčím na fyzioterapiích, cvičím atd. Po dohodě s lékařem spím bez polštáře, aby záda byla rovná, což mi vyhovuje. Horní část zad mám prostě v trvalém napětí, ramena mám hodně vyvýšená, také jsou v napětí, a zlobí krční páteř a šíje. Vyvýšená proto, že jsem léta hodně psala v nesprávné poloze, takto strnule na klávesnici. Mám skoliozu a tzv. vdovský hrb, cvičím, řeším to. Zajímá mě, zda někdo zkusil trakční lavici, zda to opravdu pomůže k uvolnění? Potřebuji se maximálně uvolnit v oblasti krční páteře a dostat ramena dolů, je to extrémně zatuhlé, overball a jiné pomůcky používám. Ještě se chci zeptat, zda myslíte, že existuje nějaká pomůcka, nebo zkrátkajakou najít správnou polohu, když už člověk musí v posteli něco číst nebo pracovat na mobilu a tabletu? Jak ležím rovně bez polštáře, což mi opravdu pomáhá, většinou vztyčím ruce nahoru a držím tak mobil nebo tablet nebo knížku, což ještě bohužel přispívá k tomu, že se ramena zvednou a krční páteř a šíje napne. V posteli se pracovat nemá, ale jsem samoživitelka, jsem OSVČ a prostě kvůli penězům někdy pracuji i takto. Budu vděčná za tipy, dík moc. :kytka: :* :srdce: Anonym osobní důvody, zdr. a finan.stav.

Reakce:
Fany97
Kecalka 216 příspěvků 10.08.19 21:22

Co mohu doporučit z vlastní zkušenosti jsou pravidelně masáže. Přispívají k uvolňování toho zatuhnuti. Pak je cvičení efektivnější. Nebo si aspoň před cvičením nahřát ta místa. Rozhodně pokračovat v cvičení a hlídat si, abyste ramena dávala dolů. Také se naučte u cvičení správně dýchat, je to důležité, aby cvik měl efekt. Také se stává to, že člověk, který se chce rovnat, na to stále mysli a snaží se dávat ramena dolů a být rovný, ale je potřeba se u toho i uvolnit, jinak právě budete pěkně zatuhnuta, v napětí, a cvičení je potom hodně těžké. Byt uvolněný v těchto případech jde hodně těžko, chce to opravdu trénink. Nevzdavejte to, jste na dobré cestě :kytka:

Nickless
Povídálka 38 příspěvků 10.08.19 21:50

Také doporučuji masáže, jak je zmíněno výše, na cvičení pilates a naučit se správně dýchat, nejen během cvičení, správné dýchání je brániční, tedy vlastně do břicha. Ještě mi hodně pomáhá chození do posilovny, pro rovná záda je důležité mít svalový korzet. Na práci v posteli je dobrý polohovací rošt, manuální vyjde pomalu na stejné peníze jako normální, pak jste v polosedu, aniž byste měla polštář pod hlavou.

Tomkins
Zasloužilá kecalka 788 příspěvků 10.08.19 21:57

Masáže, cvičení, plavání (ideálně znak). Ideálně najít jinou práci. Taky jsem změnil práci kvůli zdraví, takže vím, že to jde, ačkoliv vy si myslíte, že ne.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.08.19 22:06

Dík, na masaže chodím, jinou praci intenzivně hledam

Ukulina
Extra třída :D 14887 příspěvků 10.08.19 22:49

Lepší je jóga než pilates.

Pro lepší sezení doporučuju zádovou opěrku. Stačí i polovyfouklý overball za bedra.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.08.19 22:53

Také mám potíže se zády. Pomáhá mi na uvolnění plavání a masáže. Ale můžu říct, že plavání a pomalé uvolňovací cviky mě nebaví a nevydržím u nich dlouho. A čtení a práci na mobilu v posteli, jsem se odnaučila a rehabelitačka říká, že je to na mých zádech hodně znát!

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.08.19 23:17

Dík! :kytka: :*

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.08.19 08:35

Také doporučuji pravidelnou poctivou masáž zad a šíje. A pořídila jsem si do práce na sezení k počítači židli Spinalis. Prvních 14 dní mě z toho bolela hlava, jak ta záda pracovala jinak, ale pak to přešlo a sezení na té židli už mi přijde naprosto normální :-)

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.08.19 21:09
@Anonymní píše:
Také doporučuji pravidelnou poctivou masáž zad a šíje. A pořídila jsem si do práce na sezení k počítači židli Spinalis. Prvních 14 dní mě z toho bolela hlava, jak ta záda pracovala jinak, ale pak to přešlo a sezení na té židli už mi přijde naprosto normální :-)

Dík! :kytka: :*

Váš příspěvek
Reklama