Velká bolest břicha a zvracení jen z roupů?

1073
21.5.17 21:35

Velká bolest břicha a zvracení jen z roupů?

Ahoj, dcera 4 roky má nějaké podivné potíže. Ze včerejška na dnešek silně zvracela, mnohokrát, k ránu neudržela ani kulíška po lžičkách, a bolelo jí břicho v oblasti pupíku. V noci jsme nakonec nejeli, zkoušela jsem takové ty amatérské testy na slepák jako doskočit, zmáčknout a povolit a ani jedno z toho jí nebolelo, neměla teplotu…ráno ale stále neudržela tekutiny, tak jsme chtěli jet do nemocnice. A přesně v ten moment obrat, začala si hrát a že bříško už nebolí. dala jsem tomu ještě šanci, pokračovala v kulíšku po lžičkách a najednou to udržela. Snědla i suchý rohlík a večer rohlík se šunkou, piškoty, dnes už nezvracela, hrála si, neměla teplotu, ale břicho pobolívalo. během dne kakala a našla jsem v tom roupi - jsou ve školce. Napadlo mě tedy že jsou potíže z roupů, břicho přý bolet může a našla jsem na netu, že vzácně i to zvracení. Koupila jsem volně prodejný wurm ex, zítra chci u dr sehnat účinnější lék na předpis. Večer jí ale zase břicho bolelo. Zase jsem prohmatávala - měkké, na omak to bolest nezhoršovalo, doskok bezbolestný, různé pomačkávání bezbolestné…plyny odchází, to se taky říká při slepáku, že se peristaltika zastaví…už nezvracela…ted klidně spí, nezkroucená…předchozí noc toho moc nenaspala. Tak nevím, jestli ty potíže můžou bejt z roupů, nebo je k roupům střevní chřipka, nebo roupi zacpaly slepé střevo a když by se probudila, měli bychom valit do Krče…měl někdo takovéhle potíže jen k hloupým roupům? Už jsme v Krči pro podezření na slepák párkrát byli a nikdy vůbec nic nenašli, malá je na bříško asi trochu citlivka. Pořád mám pocit, že kdybby to byl slepák, nehrála by si, nedala by se jí od toho poměrně snadno odvést pozornost…mám k tomu čtyřměsíční mimino nechci zbytečně plašit, ale ani to zanedbat, ráno jí vezmu samozřejmě na obvod, už stran těch roupů, ale stačí to?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2573