Velký věkový rozdíl mezi partnery - dotazník

73
22.3.21 11:24

Velký věkový rozdíl mezi partnery - dotazník

Dobrý den, jsem studentkou Policejní akademie. Pro předmět Sociologie životního stylu jsem vytvořila tento dotazník, který má za cíl zjistit postoj a zkušenosti respondentů k velkému věkovému rozdílu partnerů.
cílová skupina: respondenti, kteří měli/mají vztah s výrazně starším/ mladším partnerem.(velký věkový rozdíl je na vlastním uvážení)

https://docs.google.com/…8Ig/viewform

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
57
22.3.21 11:32

U poslední otázky je možná pouze jedna odpověď, změnila bych to na možnost zaškrtnout více odpovědí. :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4366
22.3.21 11:33

No vyplnila jsem ti to, ale příliš obsáhlý dotazník to není. Z toho nezjistíš, resp. nevyhodnotíš vůbec nic.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
15993
22.3.21 11:34

Ty hele - ten dotazník je fakt blbě postavenej.

Zkus ještě jednou projít ty kapitoly o hypotézách a jejich ověřování a konstrukci dotazníků.

je to laciný vtip, ale tohle je spíš výslech, než socilogické šetření a ještě navíc ti tam chybí základní otázky…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10419
22.3.21 11:45

Promiň, ale jako žena s o dost starším partnerem nevyplním. Mezi výhodou a problém je celý oceán, takže fakt nemůžu stanovit jedno. Tohle na mě spíš působí jako sociální průzkum, nic zajímavého se tím nedozvíš.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
501
22.3.21 14:57

Tohle je špatně. Už první otázka. Co je pro vás velký věkový rozdíl. Když zaškrtnu 10-15, tak 20 je pro mě přijatelné? Asi ne. Tedy bych použila <>

A co z toho zjistíš? Mně připadá, že vypovídací hodnota tohoto dotazníku je nulová. Rozhodně stojí za předělání, inspiraci hledej na googlu - takové dotazníky už existují.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
77
22.3.21 23:12

Připojuji se, že je to trochu špatně koncipované.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
121
23.3.21 17:08
@AndulkaMa píše: