Veverky mi ničí zahrádku, dělají to z hladu?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Lalelale
Závislačka 4104 příspěvků 01.04.19 13:35
veverky mi ničí zahrádku, dělají to z hladu?

Máme v okolí velké množství veverek šedých. Problém je, že mi vyhrabávají tulipány a požírají ty cibule. Ani když jsem nechala tulipány povyrůst doma a až pak dala ven, stejně mi to ty mrchy vyhrabaly. Otázka je, dělají to z hladu? Když jsem na zahradu dala krmítko pro ptáky, chodí mi tam vlastně jenom ty veverky. Takže teď nevím, jestli si je krmítkem ještě víc přilákám a budou chodit furt, nebo naopak když je nakrmím v krmítku, tak mi nebudou okusovat zahrádku? :nevim: díky moc

Reakce:
zuzikka
Ukecaná baba ;) 1296 příspěvků 12 inzerátů 01.04.19 13:51

Tyjo, to slyším poprvé. Asi bych to místo s cibulemi zakryla králičím pletivem. :think:

stinga
Kelišová 5830 příspěvků 3 inzeráty 01.04.19 13:54

nejsem odborník, ale myslím si, že to veverky dělají z mlsnosti

Lalelale
Závislačka 4104 příspěvků 01.04.19 14:12

@zuzikka @stinga já to taky nezažila, ale nikdy jsem nebydlela v místě s tak velkým výskytem veverek :pocitac: můj problém je, že zahrádku máme tak malou, že když tam dám to pletivo, tak to bude vypadat opravdu strašlivě. Sousedi si teď pořídili kočku, tak doufám, že budou mít trochu respekt :mrgreen:

zuzikka
Ukecaná baba ;) 1296 příspěvků 12 inzerátů 01.04.19 14:14

Jo ta kočka by je mohla prohnat :think: :lol:

Lenka_Hal
Echt Kelišová 8257 příspěvků 01.04.19 15:25

My tu mame veverek plno (vykradaji vesele krmitka) a hned kus vedle rostou kvetiny, nikdy mi tohle nedelaly. Ma zkusenost se zviraty mi rika,ze jednou to jedna nahodou objevila a ostatni se to naucily. Zkusila bych na zem pres cibulky nasypat bohate kajensky pepr.

Lalelale
Závislačka 4104 příspěvků 01.04.19 15:37

@Lenka_Hal ty jo to je mazané, to mě nenapadlo. Určitě zkusím. Jj ty potvory jsou chytré :mrgreen:

Janli