Vodnatý výtok po macmiroru

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
20
22.5.22 10:12

vodnatý výtok po macmiroru

Ahoj holky, jsem v 15tt těhotenství a už od prvního trimestru mě trápý pálení a bolení pochvy a vodnatý lepkavý výtok s příměsí toho prášku (brávala jsem utrogestan 2-0-2 )a doktor si myslí že to pálení je způsobeno tím utrogestanem přešla jsem teda z utrogestanu na Gynprodyl ale pálení a výtok byly stále tak mě udělal stěr a vyšla mě tam nějaká bakterie, doktor mě řekl že ta bakterie neohrozí těhotenství ale stejně mě předepsal Macmiror 500 na přeléčení. První čtyři dny potíže ustaly ale potom se potíže vrátily a mám opět hodně vodnatý výtok především ráno kdy ze mě vytéká i ten macmiror je toho opravdu hodně ají to ze mě kape při čůrání a na kalhotkách mám ráno potok, během dne se výtok mírní a večer nemám už skoro žádný přes noc také OK ale ráno je to vždy hodně. Mám docela strach jestli to nemůže být plodová voda? Neměli jste podobný problém? Na kontrolách je vždy vše v pořádku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3314
22.5.22 11:42

@Eliska1994 macmiror mi vse jen zhorsil, par dni dobry a pak se vse vratilo jeste vic. No, nakonec jsem to neresila a vse bylo ok.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat