Volali mi, že jsem vyhrála cenu

1938
25.3.11 11:51

Volali mi, že jsem vyhrála cenu

Právě mi volali, že jsem byla vylosovaná a vyhrála jsem nějakou věcnou cenu v hodnotě 500Kč. Moc tomu nevěřím. Před nějakým týdnem jsem na ulici studentkám odpověděla na nějakou anketu. Vzali si na mě telefon s tím, že je to anketa se slosováním a můžu něco vyhrát. Tak jsem se zasmála, jakože jasně a tím jsem to uzavřela. Teď mi volali, že jsem něco vyhrála a že si to mám kamsi přijít vyzvednout. Zní mi to celé podezřele, ptala jsem se rovnou, zda to není podmíněno nějakým nákupem, prý ne, prý tam bude slavnostní předávání a zabere to maximálně 20minut. Což je dost. Nejsem ten typ, že by mě někdo ukecal, abych si koupila nějaký produkt, protože je to táák strašně výhodný. Spíš si říkám, zda to nebude zbytečně ztracený čas. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Jedná se o firmu HOME ART. Prý!

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

11692
25.3.11 11:54

Zkušenost nemám, ale moc se mi to nezdá teda :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
26100
25.3.11 11:55

Moje mamka takhle vyhrála presovač… :-D já bych se tam asi kouknout šla, když se ti něco nebude zdát, můžeš odejít …

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1192
25.3.11 11:57

No upřímně - mohla by to být fakt jenom výhra a tím to končí, ale s největší pravděpodobností to bude klasika (taky už se mi párkrát stalo, že jsem odpověděla na tři otázky v telefonickém dotazníku a za týden měla nadšený hovor, že jsem vyhrála a musím si to jít převzít tam a tam…nikdy jsem nikam nešla, většinou jsem si našla na netu, co je to za podvodnou firmu). Podle mě to bude dost možná poukaz na 500,– Kč s tím, že sleva bude uplatněna, když si u firmy zakoupíš zboží nad 10 tisíc nebo něco podobného :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17026
25.3.11 11:57

V dnesni dobe nikdo nic zadarmo nikomu neda :wink: .