Studijní volno na zkoušky pod podmínkou

Anonymní
12.2.20 11:40

Volno na zkoušky pod podmínkou

Ahoj jsem v prekerni situaci. Pracuji v soucasnem zamestnani 2 roky, mam smlouvu na dobu urcitou (do srpna). Zaroven studuji VS, ktera je nezbytne nutna k vykonu zamestnani, brali me do prace s tim, ze vi ze studuji (studium mi neplatili, mela jsem ho zdarma).Jenze v cervnu delam statnice a ptala jsem se nadrizene, jak to bude ze studijnim volnem. V zakoniku prace je, ze mam narok na 40 prac. dni. Ja si chtela vzit 10 prac. dni. A ona mi rekla, ze mi to daji pod podminkou, ze se jim upisu na dalsi 4 roky. Ale ja tu chtela zustat max rok a najit si praci bliz (to zamestnavatel nevi). Jak byste to resili? Mam si vzit neschopenku? Nic jineho me nenapada.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

2431
12.2.20 11:42

Máš na to nárok ze zákona, vůbec bych o tom s nima nediskutovala.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3098
12.2.20 11:46

Oni ti ho dat musi. Zkousi to. Kludne jim dej pisemnou zadost se zminebymi zakony a hotovo.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10242
12.2.20 11:47

Pokud mas povolene studijni ulevy, pak mas o tom se zamestnavatelem uzavrenou dohodu. Podminkou byva setrvani v PP po dobu studia, kdy bylo poskytovano studijni volno.
Nebo jsi opravdu tak naivni a myslis si, ze ti bude zamestnavatel vyplacet za dny studia nahradu platu a ty po studiu uteces? To snad ne :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15748
12.2.20 11:52
@Anonymní píše: