Vracející se depresivní stavy / problém ve mě nebo opravdu HA?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 06.03.19 11:44
Vracející se depresivní stavy / problém ve mě nebo opravdu HA?

Zdravím Vás. Pokusím se velmi stručně popsat moje problémy, které začaly s tímto vztahem/nynějším přítelem nikdy dříve jsem toto neměla. S přítelem jsme spolu 5 let. V průběhu vztahu na začátku jsem začal brát HA. Po 9 měsících vztahu se mi přihodily docela dost nepříjemné uzskostné /depresivní stavy, černé myšlenky, které se vztahovali na přítele a na vztah jednoduše jsem měla/mám strach že přítele nemiluji. Bylo mi řečeno od psycholožky že to je hormonama, než se ta nová HA srovná. Po půl roce odezněly. Po tom krásné období… Opět po 2 letech vztahu se mi přihodily znovu v menší míře stejného charakteru…odezněly. Potom opět překrásné období dovolené, výlety.. Teď po 5ti letech je mám opět s nástupem menstruace stejného charakteru velmi intenzivní, trvají už 3 měsíce spoustu černých myšlenek úzkost, strach pláč obavy, nervozita podrážděnost. Mám opět novou HA 10 měsíců nevím zda to muže být způsobeno opravdu tou změnou a užíváním HA nebo když se mi to takhle vrací, zda to není něco vážnějšího, nějaký problém který je jen ve mě a neustále se to bude vracet :,( Už by mě nenapadlo, že se mi tyto stavy budou vracet. Říkám si kdybych ho nemilovala už po těch prvních stavech, nebyli by jsme spolu 5 let, zasnoubený s nově koupeným větším bytem do budoucna s dětským pokojíčkem. 8o Proto to celé nechápu, když opominu tyto moje stavy. Vztah nádherný spokojený, velká práva láska. :nevim: Děkuji za názory a zkušenosti. :kytka:

Přečtěte si článek: Antikoncepce a těhotenství - hrozí?

Reakce:
CoCo93
Stálice 92 příspěvků 06.03.19 11:58

Ahoj, já bych HA vůbec nebrala. Vždycky jsem byla zdravá a v 18 letech jsem jí začala brát, měla jsem pořád mykózy a záněty močových cest. Brala jsem nějakou nízkohormonovou, ne zrovna levnou, zkusila jsem i antikoncepční kroužek. Pořád stejný. Neměla jsem vůbec chuť na sex. Až když jsem vysadila a dala se cca po 3/4 roce dohromady, tak problémy odezněly.
Případ kamarádky, která brala HA a zničeho nic se jí začali po těle tvořit modřiny a po mnoho vyšetřeních se přišlo na to, že se jí netvoří trombocyty a při rozseknutí hlavy nebo pro zdravého člověka běžný úraz, ona by mohla vykrvácet než by jí někdo pomohl. Strašně dlouho nemohli přijít z čeho to bylo a až když se rozešla s přítelem a vysadila HA, tak se jí začalo tělo dávat do kupy a destičky se tvoří aniž by musela brát kortikoidy. :nevim:

blumen
Hvězda diskuse 48566 příspěvků 06.03.19 12:00

Vysadila bych hned HA, chranila se jinak a uvidis. Souviset to muze.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 06.03.19 12:02

@CoCo93 ty mykozy jsem měla při té staré poslední rok vždy při menstruaci + se mi začalo dělat šílené akné které jsem neměla snad ani v pubertě proto ta změna . Akné je tak o 70% lepší ale jen ty moje depresivní stavy :zed: no o vysazeni dost uvažuji :think:

drakulova.stara
Stálice 97 příspěvků 06.03.19 12:02

Taky jsem měla z HA deprese. Neustupovaly, navíc jsem úplně ztratila libido a chuť k životu celkově. Po vysazení (brala jsem rok a půl) jsem to byla zase já.

Později jsem zkoušela brát ještě další dvě značky, ale stejné ne-li horší stavy.

Někomu to prostě nesedne a musí se chránit jinak.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 06.03.19 12:06

@drakulova.stara chuť na sex je nulová už delší dobu , ale občas mám svoje období a choutky :) ale teď poslední dobou vůbec vadí mi od přítele i jakýkoliv dotek který naznačuje sex ale přítel mi sám o sobě nevadí :) jsem docela protivná nervózní nevrlá :oops: jen se bojím že to je ve mě ten problém , něco vážnějšího co v sobě nesu . :?

Jessie_james
Ukecaná baba ;) 2323 příspěvků 06.03.19 12:17
@CoCo93 píše:
Ahoj, já bych HA vůbec nebrala. Vždycky jsem byla zdravá a v 18 letech jsem jí začala brát, měla jsem pořád mykózy a záněty močových cest. Brala jsem nějakou nízkohormonovou, ne zrovna levnou, zkusila jsem i antikoncepční kroužek. Pořád stejný. Neměla jsem vůbec chuť na sex. Až když jsem vysadila a dala se cca po 3/4 roce dohromady, tak problémy odezněly.
Případ kamarádky, která brala HA a zničeho nic se jí začali po těle tvořit modřiny a po mnoho vyšetřeních se přišlo na to, že se jí netvoří trombocyty a při rozseknutí hlavy nebo pro zdravého člověka běžný úraz, ona by mohla vykrvácet než by jí někdo pomohl. Strašně dlouho nemohli přijít z čeho to bylo a až když se rozešla s přítelem a vysadila HA, tak se jí začalo tělo dávat do kupy a destičky se tvoří aniž by musela brát kortikoidy. :nevim:

před nasazením ha by se měli dělat testy na genetiku. znám 2 faktory kde ha nepřichází v úvahu. a to je MTHFR mutace, a Leidenská mutace genu. Pokud se divíte že to píše chlap, tak mojí dceři se dělaly modřiny, tak právě šla na genetiku na moje doporučení, protož jsem měl problém se srážlivostí krve..

blumen
Hvězda diskuse 48566 příspěvků 06.03.19 13:38
@Anonymní píše:
@drakulova.stara chuť na sex je nulová už delší dobu , ale občas mám svoje období a choutky :) ale teď poslední dobou vůbec vadí mi od přítele i jakýkoliv dotek který naznačuje sex ale přítel mi sám o sobě nevadí :) jsem docela protivná nervózní nevrlá :oops: jen se bojím že to je ve mě ten problém , něco vážnějšího co v sobě nesu . :?

To jsem mela uplne stejne pri HA. Nesedi Ti. Vysadila bych a hledala jine moznosti ochrany

blumen
Hvězda diskuse 48566 příspěvků 06.03.19 13:40

Navic az po vysazeni HA se u projevila touha po diteti a podobne, s ni jsem byla jak utlumena.

CoCo93
Stálice 92 příspěvků 06.03.19 14:54
@Jessie_james píše:
před nasazením ha by se měli dělat testy na genetiku. znám 2 faktory kde ha nepřichází v úvahu. a to je MTHFR mutace, a Leidenská mutace genu. Pokud se divíte že to píše chlap, tak mojí dceři se dělaly modřiny, tak právě šla na genetiku na moje doporučení, protož jsem měl problém se srážlivostí krve..

Jojo, ale ne vždy je dělají. Mně je dělala, ale až když jsem měla nějaké potíže. A kamarádce vůbec.

Váš příspěvek
Reklama