Vrátí se ke mě bývalý přítel?

Anonymní
27.2.21 22:20

Vrátí se ke mě bývalý přítel?

Dobrý den, mám tu jeden strašně zapeklitý problém. Měla jsem vztah, krásný vztah..byli jsme spolu s přítelem rok. Jemu 22 mě 19. Po půl roce se ke mě kvůli covid situaci nastěhoval a moji rodiče ho vzali a pomáhali mu, aby mohl mít práci tam, kde jsme bydleli. Měli jsme opravdu krásný a harmonický vztah, pořídili jsme si spolu pejska a žili spokojeně. Pak nastaly problémy, co se týká me rodiny. Moje máma začala dělat problémy a začala se nám míchat do vztahu. Hlavně se mi začala čím dal tím vic navážet do přítele a jako kdyby žárlila, ze mám funkční vztah a už nejsem ta její holcicka.. na partnera už to byl opravdu velký nátlak, protože mám dělala opravdu naschvaly a problémy. Jednoho dne to vyvrcholilo a přítel se sbalil a odesel. Odesel se slovy, ze my dva to spolu zvládneme, Ale ze on už to takhle s ni nezvládá. Ze me miluje. Já porad studuju, on taky. V tu dobu jsem měla antibiotika a ještě fenu, která měla každým dnem začít rodit. Ještě stěně naše společné a do toho skolu. Teochu mi bylo líto, ze me v tomhle celém nechal. Ale opravdu pro nej mám pochopení, ze se to nedalo zvladnout. Den po jeho odchodu jsme se viděli a já se furt zajišťovala jestli to zvládneme společně. Asi jsem byla až moc zlomena z toho všeho a on taky, ze jsem byla i s téma otázkama otravná. Moji matce se to hodilo do krámu, ze odesel a začala jít proti nemu. Nakonec to dopadlo tak, ze přítel se semnou rozešel z hodiny na hodinu. Den před rozchodem mi dal kytku se slovy,,nebyl jsem nikdy šťastnější chlap. Společně to zvládneme”.. ještě ten den mi tvrdil, ze me miluje. Pak přišel jakoby zlom. A tohle. Já se zhroutila. Snažila jsem se to zachránit, ale on začal byt hrozné chladný. Samozřejmě, ze každý děla chyby. Ale my jsme si vždycky vse vyřešili a spolu byli opravdu stastny🙏🏻 Řekl mi sám, ze neměl lepší vztah, ale ze takhle sám je spokojený. Ze potřebuje byt sám.. nepoznavam ho vubec a hrozné me to bolí..