VŠCHT - obor Technologie potravin a Forenzní analýza

Anonymní
24.3.21 14:46

VŠCHT - obor Technologie potravin a Forenzní analýza

Dobrý den,
mám na Vás dotaz. Posílám si přihlášku na VŠCHT na již zmíněný obor.
Zajímala by mě tato věc: je tento obor hodně náročný?
Na střední škole jsem měla chemii ráda, šla mi a problém jsem s ní víceméně neměla.

Slyšela jsem, že je to těžký obor, že málokdo dostuduje a stojí to spousty sil a vypětí.
Nejsem špatná studentka, mívám samé jedničky, sem tam dvojku, ale u učení sedím tak dvě hodiny každý den (pomineme - li karanténu). Jsem na gymplu.
Proto bych se chtěla zeptat, jak to s touto školou je, pokud s tím má někdo zkušenosti. Budu ráda za jakýkoliv názor. Bojím se hrozně, že mě ze školy vyrazí nebo že to prostě nedám, nejsem Einstein a nejsem ani nějak moc inteligentní či nadaná. Spousta lidí říká, že VŠCHT je strašně náročná a málokdo obstojí. Moc Vám děkuji za názor, budu ráda. :)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
54
24.3.21 15:35

Na tomto type škôl býva málokedy problém chémia. Problém býva s matematikou a fyzikou. Aký máš vzťah k týmto predmetom?

(nemám vyštudovanú priamo VŠCHT, ale veľmi podobnú školu v inom meste)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5020
24.3.21 16:03

Ale tak ani VŠCHT už není to, co to bývalo. Náročnost šla dost dolů. Jak už tu poznamenala uživatelka přede mnou, ze začátku jde hlavně o matematiku. Když přežiješ první rok, nebo dva, tak už to pak jde, nemusíš být Einstein (dobře, na chemické inženýrství asi trochu jo ;) ) Technologie potravin by měla být úplně v pohodě, s forenzikou neporadím, ta za mě ještě nebyla. Tu bych si ale rozmyslela kvůli uplatnění, protože jakkoli je to velice atraktivní obor, tak následné uplatnění je problematické a platy ve státní sféře tristní.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
16039
24.3.21 16:31