Všechno mě točí, nevím co už dělat

Anonymní
19.4.21 21:12

Všechno mě točí, nevím co už dělat

Ahoj holky… potrebuju poradit. Předem omluvte překlepy, píšu rozrusena na telefonu. Něco málo o mě abyste měli představu, asi mezi vás úplně nezapadnu. Ještě studuju, je mi 23, statnice ale až za rok. Bydlím s rodiči.
Nevím kde začít poslední dobou si prijdu jak uzlík nervu a nebo pokud se někoho nedotknu tak jako v přechodu. Neustále naštvaná, vlastně mě vytočí úplně všechno, ale takovým způsobem, ze mi až tuhne pater a tím jak mi tuhne pater se mi třeba udělá černo před očima. Ale to není ani tak hrozne.. obecně mi přijde ze je jen otázka času kdy bouchnu jak úplná sopka, přijde mi, ze každý po mě porad něco chce, ale ze si za to muzu i sama, ze jsem si tohle sama způsobila, všem jsem vždy na vše ochotně kejvla, roztrhla bych se pro ne a teď mi to prerostlo přes hlavu :roll: snažím se relaxovat každý den… vždycky procházky, horký koupele… dostatek spánku. Ale je to jako kdyby to vlastně nebylo dost.. vadí mi už úplně všechno. Nevím co bych potrebovala. Na dva dny jsem vypadla na chatu ke kamarádovi abych úplně vypla, byla sama a tak… bylo to fajn. Jakmile jsem se vrátila zpět do toho kolotoče tak to bylo zpátky. Uzlik nervu. Navíc mi mrzi jedna vec… tím jak jsem neustále naštvaná, jsem zla a nepříjemná na ostatní v mem okolí, nejvíc na rodinu, pak si to hrozne vyčítam, ale sakra to jsou takový stavy který vůbec nejdou ovlivnit a hlavně který se mi dřív vůbec nedely.. jsem z toho zoufalá.. už i naštvaná sama na sebe. Z toho jaká jsem, na svoje okolí, ze neumím být trochu salamista.. nějaká rada? Nechala jsem si nabrat hormony a ty mám ok
Občas docházim k psychologovi, teď jsme ale už dlouho nebyla a do dalšího termínu taky daleko. A je tu jedna věc na kterou bych se vás chtěla ještě zeptat eventuelne třeba jestli a jak to sdělit psychologovi. Ani nevím jestli to má třeba spojitost obecně s tím jak se teď cítím…