Vulgarita a stupidita lidí na praccovišti

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.12.16 21:57
vulgarita a stupidita lidí na praccovišti

Tak bych ráda sem dnes přidala takový příspěvek, který se týká mojí práce. Pracuji jako operátorka v automobilovém průmyslu. Nemám nijak složitou ani namáhavou práci. Peníze mám také slušné a od domu to mám tak 5 minut cesty autem. Zvládáme se starat o dceru, které je pět. Přesto však úplně spokojená nejsem. Jde mě o to že lidé, kteří tam pracují jsou dost jednoduchého vydání. Nemám si co s těmi lidmi říct a nějak jsem to omezila na ahoj. Jinak si hledím své práce. Různé řeči jsou nepublikovatelné jedním uchem tam druhým ven. Výjimkou nejsou ani různé sprosté hlášky. Nějak mě ti lidé nebaví. Většina mladých se snaží vhodně zašít, moc se nenadělat mrknout na mobil atd. Je mě z těch lidí zle a jsem jich přesycená. Otázka jsou peníze a jiné věci. Tohle je jediné negativum. Jak to máte vy? :)

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:

Agnesita
Závislačka 2562 příspěvků 10.12.16 22:01

Mam fajn inteligentni kolegy. Mozna to bude i tim, ze nejsem operatorka v nenamahave praci. Pokud VSICHNI kolegove jsou udajne stupidni, neni tom cele trochu jinak?

Lucie Lexová
Kecalka 324 příspěvků 10.12.16 22:05

Kamarádka, která pracuje ve vedoucí pozici na pracovišti, kde pracují operátoři výroby, říká, že 70 % lidí jsou gumy. Často se pracovně dostávám do různých míst a mohu to jen potvrdit. Bohužel, tito lidé si o sobě vždy myslí, že jsou chytří, šikovní a nejlepší.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.12.16 22:08

Mám dlouhodobou práci, jen pár lidí, resp. jedna osoba si myslí, že bez ní by všechno spadlo, že to bez ní nejde, je zlá, sprostá, často řve a uráží…celkem po těch letech je to hnus, peníze průměr

Liliana08
Zasloužilá kecalka 586 příspěvků 10.12.16 22:10