Vychovatel nebo speciální pedagogika?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.04.19 17:45
Vychovatel nebo specialni pedagogika?

Zdravím, kdo pracuje ve školství..Kde vidíte lepší uplatnění? Chci si dodělat studium, ale pořad se nemůžu rozhodnout, zda jít do vychovatelstvi v rámci celozivotka nebo druhe maturity, kde by byla i kvalifikace do školky, nebo vysoká obor specialni pedagogika..nyni pracuji jako asistent pedagoga…ale mam střední ekonomku..

Reakce:
jenny.fields
Nadpozemská drbna 26264 příspěvků 04.04.19 17:48

Tak upřímně asi bych volila podle toho, co chceš dělat.
Bude tě bavit dělat vychovatelku? Nebo bys radši menší děti ve školce? Nebo máš na to pracovat s postiženými?

Nouky
Ukecaná baba ;) 1234 příspěvků 04.04.19 17:50

Ahoj.
Rozhodně specka. V době inkluze, kde papírových dětí je jako hub po dešti, je to velmi žádaná práce. Ba naopak - speckaři jsou na roztrhání. Uplatnění je úplně v poho i na běžné základní škole. Někde pracují výhradně jako speciální pedagog, někde mají vystudovaný ke specce nějaký obor, takže část úvazku naplní specka, část klasický výuka. Záleží na typu a velikosti školy, případně počtu dětí s nějakým podpůrným opatřením.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.04.19 17:59

Diky za reakce..ve mě se to právě strašně pere..podala jsem si přihlášku na specku, ale pořád me to hlodá, jestli to za to stojí :smiley:

Nouky
Ukecaná baba ;) 1234 příspěvků 04.04.19 18:12