Vychovatelka ve školní družině - zkušenosti v těhotenství

25.12.18 00:06

Vychovatelka ve školní družině - zkušenosti v těhotenství

Ahoj, jsem 11+1 a pracuji jako vychovatelka ve školní družině.. Můj dotaz směřuje na všechny, kdo mi dokáží poradit a říct svůj názor.. Pořád se potýkám s otázkou, zda jít na nemocenskou, či nikoliv… Na jednu stranu si říkám, že Zvládám dobře.. Na stranu druhou mám strach.. Přeci jen stres, různé dětské nemoci, jsem stále v pohybu, mám ranní směny (2× v týdnu od 6,00 do 7,30.. Poté do 8,10 dozor na chodbách, kde musíme stále chodit sem a tam)… Mám strach, zda zvládnu v dalších týdnech… Mé otázky tedy zní:
V kolikátém týdnu jste odchazely vy?
Umožnil vám ředitel školy vynechat ranní směny?
Jak se k tomuto povoláni staví doktor coby rádce v otázce kdy odejít na rizikové?
Je to mé první těhotenství.. S vedením školy bojuji již co jsem nastoupila a mám strach o jakoukoliv komunikaci, protože jsem vždy odešla s negativním výsledkem (například jsem chtěla umožnit návštěvu konzultace s mým otcem na onkologii)… Proto se ptám raději vás a posléze uvidím jak dál..
Díky za odpovědi ????????

• Citovat
  • Zmínit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

295
25.12.18 00:21

No ja odchazela z druziny az 6 tydnu pred porodem :) ale me nic moc nebylo, praci jsem zvladala v pohode a do toho byly ve 4. a 5. mesici letni prazdniny. A nemela jsem teda ranni. To si musis rozhodnout sama, jak se citis, jak to zvladas, zas na nemocenskou muzes jit kdykoli kdyz toho na tebe bude moc.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5885
25.12.18 00:30