Vyhazování z domu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.03.18 18:16
Vyhazování z domu

Dobrý den,
Jsem studentka SŠ ve třetím ročníku. Jsem na začátku 8 měsíce. Chtěla bych poprosit o radu co mám dělat. Můj otec me porad vyhazuje z domu ze tady byt nemůžu, ze me tady nechce ani s miminkem.. ze mám jít k pritelovi ale i přítele možnost není být.. k mojí matce také nemůžu. Na byt s přítelem nemáme abychom šli do podnájmu.. A ja jsem uz v koncích nevím co mám dělat..
děkuji za rady a informace ;)

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 Další »
Reakce:
nozu
Extra třída :D 11759 příspěvků 13.03.18 18:18

Zkus azylový dům pro matky s dětmi.

BlueFairy
Závislačka 4373 příspěvků 13.03.18 18:21

Proč nemůžete k mamce? Přítele rodiče nepomůžou? Napadl mě azylovy dům pro matky s dětmi v nouzi ale nevím, jestli není podmínkou plnoletost. Zašla bych si na sociálku k nějaké OSPOD pracovníci a požádala je o radu, určitě ti rády pomůžou :hug: odkud jsi?

ka2ka
Extra třída :D 13188 příspěvků 13.03.18 18:23

Rodiče přítele nepomůžou?

Uživatel je onlinetruelly
Závislačka 2846 příspěvků 13.03.18 18:25

Proč sis dítě nechávala, když na něj nemáš podmínky? To jsi zjistila těhotenství tak pozdě?
Ano azylový dům…co jiného, když se nepostará tvoje rodina ani rodina přítele? Žádná teta, strýc, babička, kde bys mohla bydlet není? Jestli jsi z tak strašně špatného sociálního prostředí, tak ti nic jiného než azylák nezbývá. Nebo potom babybox a učiníš šťastnou rodinu, která bude moci dát dítěti nejen lásku, ale i super zázemí a podmínky pro vývoj :kytka:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.03.18 18:26