Vyhodila jsem partnera a je mi to líto

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.12.17 10:17
Vyhodila jsem partnera a je mi to líto

Jsme spolu tři roky, máme velmi malé dítě. Je introvert, bez vzorů z rodiny - neměl otce, matka hlavně po zábavách, ráda dělá zle. Je hodný, s dítětem pomáhá. Ale musím mu vše říkat a o vše se dožadovat. I pokud jde o intimnosti, musím přijít já. Ještě je hodně znát, že nepovažuje vše za společné, takže občas zůstanu v těžké situaci - např. něco nezařídí, protože je to přece moje věc a ne jeho, tak se dostávám do malérů (škola apod.). Pečuju o dítě, o domácnost, příležitostně pracuju, abysme to utáhli a studuju. Když mu řeknu udělej to, většinu udělá, cítím se v tom ale špatně, protože nechci dospělýmu chlapovi pořád něco diktovat. Dva roky nechtěl dělat nic, teď sem tam pomáhá, buď na vyžádání nebo občas i sám od sebe (úklid). Připadám si, že musím přemýšlet i za něho a v tom kolotoči mě to zatěžuje. Cítím se v tom strašně sama. Mám toho hodně naloženo a když nezajistil hlídání, jak měl, připravil mě o možnost se učit na zkoušku. Dozvěděla jsem se to o den později, den před zkouškou. Ruply mi nervy a řekla jsem, ať se odstěhuje, že jsem na vše sama a že se nepodařilo, aby chápal vše jako společné (což je i závěr z poradny pro mezilidské vztahy). On to ponechává bez reakce a stěhuje se. Je mi to líto a váhám, jestli jsem nepřestřelila. Vytáčí mě ale to, že komunikuji jen já a dostává se ke mně zlomek reakcí. Spolu s nedostatkem jeho projevů citů. Možná, že jen nezvládám život se submisivnějším introvertem. Nevím moc jak dál :think: Sama dominantní nejsem, mám ráda, když je vztah vyrovnaný. Názory tu budou určitě protichůdné, ale chci si něco přečíst. Na studiu jsme se dohodli, ale nyní reaguje, že mě do toho přece neuvrtal on. Nedokážu mu říct, tak se nestěhuj, protože stání na místě mě taky dusí a nechci