Vynechání menstruace po oddálení antikoncepcí

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.08.19 13:38
Vynechání menstruace po oddálení antikoncepcí

Zdravím,
beru od dubna antikoncepci Bonadea. Minulý týden ve čtvrtek jsem dobrala poslední tabletku z druhého plata (oddalovala jsem si menstruaci kvůli dovolené - 2 plata za sebou). Vždy dostanu menstruaci tak v sobotu, nejdéle v neděli, můj cyklus není až tak přesný. V neděli jsem tedy začala špinit (což je u mě normální, mám špinění vždy před a po menstruaci), ale menstruace nepřišla, špiním čím dál míň, krev nikde a to je středa. Těhotenský test negativní. Také jsem měla poslední dobou střevní problémy z dovolené, myslíte, že by to s tím mohlo souviset? Má gynekoložka má momentálně dovolenou, tak se nejdříve obracím na Vás.
Děkuji všem za rady.

Reakce:
Wanheda
Stálice 98 příspěvků 14.08.19 14:13

To je normální. Oddalování a jiná destinace, jiné klima a do toho ty potíže udělá svoje. Určitě to nebude nic vážného. Ono se to spraví samo. ;) ;)

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.08.19 20:39

@Wanheda a myslíte ze to tento měsíc ještě dostanu? protože jsem už ve čtvrtek nasadila další plato antikoncepce a už je to zpoždění asi 10 dni..

Wanheda
Stálice 98 příspěvků 18.08.19 20:51
@Anonymní píše:
@Wanheda a myslíte ze to tento měsíc ještě dostanu? protože jsem už ve čtvrtek nasadila další plato antikoncepce a už je to zpoždění asi 10 dni..

A není možné těhotenství?
Jinak já se omlouvám, ale v tomhle až tak neporadím. Já HA neberu už snad 6 let. Když jsem si jednou chtěla oddálit menses, stejně jsem to dostala na tři dny z pěti obvyklých a když jsem pak pokračovala, abych to měla jak předtím, tak jsem to dostala jak jsem měla. Asi půl roku na to jsem ji přestala brát. A jiné potíže jsem neměla. A když má vaše doktorka dovolenou není možné navštívit jinou?

Váš příspěvek
Reklama