Vypadávání vlasů. Belohair5 pro ženy???

8
10.9.21 12:51

Vypadávání vlasů. Belohair5 pro ženy???

Zdravím,

trápí mě poslední rok vypadávání vlasů. Nejvíce vypadávají po stranách hlavy v oblasti spánků. Prověřila jsem štítnou žlázu, ta je prý v pořádku. Doktor mě tedy poslal na kožní. Kožní, aniž by mě poslala na nějaké další krevní testy, nebo se koukala na hlavu, udělala nějaké odběry, mi napsala roztok Belohair 5. Zakoupila jsem ho, a když si čtu leták, tak se v něm píše, že pro ženy je Belohair nevhodný, protože způsobuje růst vlasů na obličeji.

Máte s ním zkušenosti?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6359
10.9.21 19:33

Jedina zkusenost byla, ze byl k nicemu. Natoz aby rostlo neco po obliceji.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.9.21 19:35

Mně po něm dorostlo obočí.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat