Vypadávání vlasů po pramenech

Anonymní
1.10.19 19:26

Vypadávání vlasů po pramenech

Ahoj,
Vim, že podobnych témat je tu plno, ale chzela jsem nějaké aktuálnější rady.
Posledni 2 mesice mi hrozne padají vlasy, ale ted to jde do extrému :( po myti vlasů si vytahuji prameny. Navic se mi udělala lysina.
Je mi 24 let, bezdetna, nechapu to.
Ma nekdo zkušenosti a řešení?

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1.10.19 19:28
@Anonymní píše:
Ahoj,
Vim, že podobnych témat je tu plno, ale chzela jsem nějaké aktuálnější rady.
Posledni 2 mesice mi hrozne padají vlasy, ale ted to jde do extrému :( po myti vlasů si vytahuji prameny. Navic se mi udělala lysina.
Je mi 24 let, bezdetna, nechapu to.
Ma nekdo zkušenosti a řešení?

Barvíš si vlasy?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3338
1.10.19 19:30

To mi zní jako alopecie. Běž k doktorovi na kožní. Horší je, že je to autoimunitní a moc se s tím nenadělá. Jsou však případy, kdy to znovu zaroste. Zagoogli si na téma ALOPECIE.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.10.19 19:30

Barvila jsem naposledy v březnu.
Nedávno jsem mela zapal plic, ale uz je vyléčený. Stale je mi zle, ale krevní testy jsou v poradku, jak serologie, tak vsechny živiny..

  • Nahlásit
  • Citovat
17293
1.10.19 19:34

A co štítná?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.10.19 19:34

Kdyby tu byly rady typu methionin, tak ten beru. Stejne jako kofeinove sérum.
3 roky zpatky jsem si ostrihala vlasy nakrátko a strašně jsem toho litovala. Konecne je mam zase po pás a ted tohle :(

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
1.10.19 19:40

Než uděláš dalsi chabý pokus o vtip, ujasni si pojmy. Třeba lysina a kouty. Jen se ztrapňuješ :*

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
1.10.19 19:43

@ka2ka Štítná taky v pořádku.

  • Nahlásit
  • Citovat
193
1.10.19 20:06
@Anonymní píše:
@ka2ka Štítná taky v pořádku.

může to být i od toho zápalu. Ségra měla silnou střevní chřipku a až za 3-6měsíců po jí vypadala přes půlku vlasů..vždycky měla husté vlasy, pak jen slabý culík.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11329
1.10.19 20:22

Alergie na ATB? Ten zapal plic… :think: Ja mam po Klacidu vyrazku, ze vypadam jak scvrkly pomeranc. :poblion: Alopecie muze byt i alergie.
Ale jestli je ti porad blbe, zvaz mozna i testy na tezke kovy. :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.10.19 20:31

Brala jsem Duomox 1000, potom injekce atb, nakonec jeste Klacis 500. Ale nutno podotknout, ze ty potize začaly ještě pred zapalem, jen se to stupňuje.

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
1.10.19 20:34

*Klacid

  • Nahlásit
  • Citovat
Ou
10306
1.10.19 23:03

Běž k lékaři, je potřeba provést důkladná vyšetření a najít příčinu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama