Vypadávání vlasů - přechod z Alpicort F na Belohair

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
LenčaX
Kelišová 6260 příspěvků 01.03.18 08:17
Vypadávání vlasů_přechod z Alpicort F_na Belohair

Ahojky holky,

už celkem od konce roku 2016 jsem pozorovala, že mi padají celkem víc vlasy, než obvykle :-)… vjela jsem si do vlasů a vždy jsem vytáhla tak min. 7 vlasů… šla jsem tedy ke své obvodní lékařce a ta mi udělala testy z krve - měla jsem železo pod minimální hranicí - brala jsem léky, po kontrole po delší době železo OK. Ale vlasy stále padaly. Takže šampony, vodičky,… ale pořád nic. Byla jsem tedy v létě u svého kožního a ten mi předepsal Alpicort F, Vichy šampony ARKOS a Methionin Zink plus. Měla jsem u něj kontrolu cca po 3 měsícíh, Alpicort ponechal a změnil akorat Methionin a teď si nevzpomenu na co :roll:… A letos v lednu jsem byla opět u něj a opravdu vlasy mi padaly minimálne cca 5 denně jen. Horší ho bylo v době metruace, tam padaní bylo třeba 8 denně. Ale od začátku toho, co to bylo, tak to byla paráda. Takže mi na poslední prohlídce napsal, ať užívám Methionin a změnil mi Alpicort F na Belohair 2procenta. A po methioniu prostřídat s tím, co si nepamatuji :-)a kontrola kdyžtak za rok.
JENŽE… letos koncem ledna jsem potratila (ani jsem netušila, že jsem těhotná, byla jsem na kontrole a tam mi dr. řekl, že jsem těhotná a týden na to jsem začala hrozně krvácet) a v polovině ledna začalo zase to, co bylo na začátku. Plno vlasů vypadává po zajetí do nich, po umytí ani nemluvím :,(… po Alpicortu mastne vlasy, svědi mě hlava a mám celkem lupy…
Tak nevím, mám zavolat už TEĎ dr. a říct mu, že se to zase vrátilo tam, kde to bylo? Anebo je to tím potratem?
Jsem už nešťastná, protože mám jemné vlasy, málo vlasů.
Máte holky některá s tímto zkušenosti?!


Reklama

Reakce:
 
Ou
Závislačka 4511 příspěvků 01.03.18 08:27

Zajděte si na důkladnou gynekologickou prohlídku a nechte si udělat i horomonální panel. Pokud padání vlasů zhoršovala menstruace, je možné, že tam někde něco je a mohlo to mít vliv i na neúspěšné těhotenství.

Jinak jestli jste měla nedostatek železa a jen jste ho doplňovala a teď už ho nedoplňujete, ale nebyla vyřešená příčina toho nedostatku, tak zase můžete být v deficitu.

 
LenčaX
Kelišová 6260 příspěvků 01.03.18 08:35
@Ou píše:
Zajděte si na důkladnou gynekologickou prohlídku a nechte si udělat i horomonální panel. Pokud padání vlasů zhoršovala menstruace, je možné, že tam někde něco je a mohlo to mít vliv i na neúspěšné těhotenství.Jinak jestli jste měla nedostatek železa a jen jste ho doplňovala a teď už ho nedoplňujete, ale nebyla vyřešená příčina toho nedostatku, tak zase můžete být v deficitu.

Mě dr. kožní řekl, že dochází ke kolísání hormonů během menstruace a že to způsobuje to více padání vlasů.
Ja sí říkám, jestli zase to padání nezpůsobil ten potrat.


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

OSVĚDČENO: Výlety, které zabaví děti a neunaví rodiče

Zavřené školky a letní prázdniny si žádají jediné – vyrazit na... číst dále >

Nákup na AliExpressu: Jak ho zvládnout krok po kroku?

Dámské, pánské i dětské oblečení, hračky, dekorace, nábytek, šperky… zkrátka... číst dále >

Články z Expres.cz

Ostudné video: Král eurobyrokratů Juncker se na summitu NATO ožral jak mužik

Českým médiím, přes polemiku o kondici prezidenta Miloše Zemana na setkání... číst dále >

Britské šílenství: Fotbal narušuje svatby i divadelní představení!

Anglie je kolébkou fotbalu, nabízí tu nejlepší ligovou soutěž na světě, jenže... číst dále >

Články z Ona Dnes

Pět nenápadných signálů vašeho těla, které byste neměli přehlížet

Možná i vy patříte k lidem, kteří nikdy nemají čas zajít k lékaři na... číst dále >

Zuby moudrosti: trhat, nebo ne? Když nezlobí, mohou být i prospěšné

Každý o nich slyšel, ne každý je má a nikdo je nikomu nezávidí. Třetí... číst dále >


Reklama