Vypadnutý kamínek z náušnice - reklamace.

3697
1.7.20 17:46

Vypadnutý kamínek z náušnice - reklamace.

Jdu si pro radu cca před 3/4 rokem jsem dceři zakoupila stříbrné náušnice. Bohužel jí z něj, ale vypadl kamínek. Kamínek jsem bohužel nenašli. Většinou čtu, že se reklamace neuznává. Máte někdo zkušenost s touto reklamací. Děkuji.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3303
1.7.20 17:47

Vypadl mi swarovski kamínek z náušnice, a neuznali mi ji. Kamínek jsem nenašla..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4402
1.7.20 17:48

Mě prstýnek opravili zadarmo. Ale záleží na prodejci :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
239
1.7.20 17:59

Ve většině případů neuznaná reklamace, jedná se o mechanické poškození, na které se záruka nevztahuje..ale zkusila bych to, záleží jak vypadá ta náušnice..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3697
1.7.20 18:00

@mackA159 No také si myslím, že nemáme šanci.
@JancaS84 Chci reklamaci zkusit, ale raději se poptám, je mi jasné, že záleží na prodejci. Ale myslím si, že se musí také řídit nějakým zákonem. No snad někdo bude vědět, jestli nám 100% nárok na opravu nebo na výměnu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
72373
1.7.20 18:13

@katyca Tak zakonna uprava je jasna, pokud se jedna o vadu vyrobku, mas narok na opravu ci vymenu, pokud o dusledek mechanickeho poskozeni, mas smulu. Ale co je to v tvem případě ti zakonna uprava nerekne.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3303
1.7.20 18:16
@MaRou píše:
Ve většině případů neuznaná reklamace, jedná se o mechanické poškození, na které se záruka nevztahuje..ale zkusila bych to, záleží jak vypadá ta náušnice..

Já měla třeba náušnici na uchu, až kolegyně mi řekla že mi tam chybí kaminek :cert: že bych to nějak mechanicky poškodila se mi nezdá.. Do postele je sundávam.. :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20
1.7.20 18:31

Vypadl mi kamínek na zlatých náušnicích koupených přes eshop, reklamaci uznali a do měsíce poslali zpět opravené. Bohužel kamínek, tentokrát jiný, vypadl do 10 dnů zase. Takže jsem je vrátila a peníze mi poslali zpět na účet. Záleží na prodejci.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
239
1.7.20 18:36
@mackA159 píše:
Já měla třeba náušnici na uchu, až kolegyně mi řekla že mi tam chybí kaminek :cert: že bych to nějak mechanicky poškodila se mi nezdá.. Do postele je sundávam.. :think:

Mechanické poškození, znamená, že jste je nosila ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2631
1.7.20 20:06

Já nosila asi měsíc zásnubní prstýnek z bílého zlata a se zirkony. Jeden mi vypadl (nenašla jsem) a oni mi tam dali nový.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3697
1.7.20 21:22

Děkuji za názory zkusím vyreklamovat a uvidím co mi řeknou.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2989
1.7.20 21:28

Za zkoušku nic nedáš, mně neuznali.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
542
1.7.20 22:00

Dceři vypadl kamínek ze stříbrných náušnic ( měla kytičky pomněnky ) a reklamaci uznali a kamínek opravili.
Taky jsme 2× řešili vypadlý kamínek ze stříbrného prstýnku a reklamaci pokaždé uznali. Takže já myslím, že šanci uspět máš. Přece zákazník nemůže za to, že zboží není kvalitně vyrobeno…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13004
2.7.20 06:10

@katyca taky bych to zkusila, maximálně ti to neuznaji :nevim:
Ja jsem jednou reklamovala zapinani a uznal mi to, opravdu zalezi na prodejci, jake si chce udržet „jmeno“.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama