Vypalování fotek

1665
17.7.13 07:10

Vypalování fotek

Ahoj holky, mám v pc hromadu fotek a tak jsem se rozhodla to dneska všechno vypálit na DVD.Ale protože jsem technikou žena nedotčená :oops: chtěla jsem se zeptat na pár věcí.

1. když mám fotky rozdělené ve složkách jestli to jde i ve složkách vypálit na DVD a jestli to pak jde i nějak prohlížet

2)když mám třeba narozeniny 1,2,3 v jakém pořadí to mám na to DVD ukládat aby to šlo chronologicky za sebou?
Já vim, že to jsou fakt stupidní otázky :lol: ale budu rády, když mi to trochu ujasníte

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

288
17.7.13 07:31

1. ANO - vypálí se to na DVD i se složkami ve kterých jsou fotky uložené v PC
2. Tak jak si to vkládáte (vypalujete) na disk, tak tak to tam budete mít tzn. když označíte 1. narozeniny2, narozeniny3,narozeniny1 tak takto budou složky na DVD (alespoň u mě to tak funguje)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3607
17.7.13 07:51

Lepsi nez DVD je koupit si externi disk a fotky zalohovat tam. DVD neni prave vhodne medium, kde fotky vydrzi vecnost. Ja radsi vsechny fotky sypu na externi disk, ktery si pro jistotu jeste nechavam zalohovat. Nejednou se mi totiz stalo, ze CD ci DVD jsem uz treba po roce neprecetla.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
225
17.7.13 10:41
@michee píše:
Lepsi nez DVD je koupit si externi disk a fotky zalohovat tam. DVD neni prave vhodne medium, kde fotky vydrzi vecnost. Ja radsi vsechny fotky sypu na externi disk, ktery si pro jistotu jeste nechavam zalohovat. Nejednou se mi totiz stalo, ze CD ci DVD jsem uz treba po roce neprecetla.

Myslím si, že je lepší udělat obojí. Ono u toho externího disku je totiž mnohem větší riziko, že dnes tam dáš fotky a zítra bude po nich - ať už to je vir nebo nějaký zkrat v zařízení.