Výplata životního pojištění a zánik slevy na manželku

3.6.20 00:02

výplata životního pojištění a zánik slevy na manželku

Ahoj maminky,
prosím ty daňově zdatné o radu, abych mohla být klidná, že jsem rodinný rozpočet nepřipravila cca o 24000,– Kč a na opačnou stranu, že jsem o tuto částku neobrala neoprávněně stát. Jsem na rodičáku, dělala jsem dnes večer manželovi přiznání, kde jsem mu automaticky chtěla uplatnit slevu na mě jakožto na manželku bez příjmů (mám nějaké dohody, ale to se do těch 68000,– s velkou rezervou vejde) a pak jsem si uvědomila, že jsem předčasně zrušila životní pojištění, částka mi byla vyplacena v 12/2019, bohužel plus dohody o provedení práce mi pak už příjem za rok 2019 překročil těch 68000,–. Takže co jsem se dočetla a dívala do zákona, obávám se, že jsme na tuto slevu nárok ztratili. Ale přece, nemáte s tím některá zkušenost či není některá maminka v těchto věcech opravdu kovaná?:-). Já jsem účetní, ale čtyři roky doma s dětmi a občas to přemýšlení trochu drhne:-). Děkuji za všechny rady a přeji krásné dny…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

4446
3.6.20 05:04

To, ale podle mě není příjem z výdělečné činnosti ani ty příjmy co do nenaroku spadají ne.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
768
3.6.20 05:43
@Jančařík píše:
Ahoj maminky,