Vyplatí se studovat Vysokou školu nebo radši jít pracovat?

4.4.21 11:48

Vyplatí se studovat Vysokou školu ne bo radši jít pracovat??

Dobrý den,
měla bych na Vás jeden dotaz. Bohužel jsem na něj nikde nenašla odpověď tak zkouším tady.
Jsem teď studentka 3. ročníku obchodní akademie a nevím jestli se mi vyplatí studovat dál Vysokou školu. Ráda bych se po škole věnovala účetnictví. Ve škole mě to skoro až baví a je to činnost, u které si jsem schopna představit, že bych se tim ráda živila. Ale nevím jestli po škole spíš hledat nějakou práci jako junior účetní a čerpat ze zkušeností a praxe a nebo jít ještě dál na nějaký obor na vysokou školu a rozšířit si znalosti v ekonomice. Uvažuji o univerzitě Pardubice a tady o nějakém oboru. Co myslíte? Co by mohlo být lepší?
V starších diskuzích jsem zjistila, že je tu pár účetních. Tak bych ocenila, kdyby jste mi odpověděli vy, co v tom máte třeba nějaký rozhled. Ale vděčná budu za jakoukoliv odpověď.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1213
4.4.21 11:53

Hele pracovat budes celej zivot. Jestli na to mas, tak jdi na vysokou. Vzdycky to pro tebe bude jen plus. A pri vysoky uz se da i castecne pracovat, takze bych se toho nebala.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7578
4.4.21 11:55

Určitě běž pokud jsi studijní typ a rodiče tě podpoří. V práci stravis času ještě hromadu, to neuteče.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4259
4.4.21 11:56

Můžeš oboje zároveň. Vzdělání ti v tomto oboru podstatně rozšíří možnosti uplatnění a v případě práce ve státní správě tě posune v tabulkách výše. Našla bych si zaměstnání na část úvazku, ať nejsi po škole bez praxe, a studovala k tomu. Kdy jindy, než když jsi mladá, bez závazků ;)

Příspěvek upraven 04.04.21 v 11:56

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2974
4.4.21 11:56