Reklama

Výpočet dovolené po MD a RD

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Netaneta
Kecalka 346 příspěvků 18.04.18 23:53
Vypocet dovolene po MD a RD

Ahoj, prosim o pomoc zejmena ucetni. Jsem na RD s prvnim synem. V praci smluva na dobu neurcitou, 5 tydnu dovolene. Z roku 2015 mi nezbyla zadna dovolena, predposledni tyden prosince 2015 jsem sla na neschopenku, na ktere jsem byla az do 25. 3. 2016, pak nastup na MD, potom RD, ta mi konci v cervenci 2018 a 14. 8. 2018 nastupuji na dalsi MD. Kdybych byla doma standardni tri roky, do zari 2021, na kolik dni dovolene bych mela narok? Sef chce, abych podepsala vypoved a potrebuju vedet, kolik mam pozadovat za uslou dovolenou, abych podpis vubec zvazovala. Moc diky za pomoc.

Reklama

Reakce:

Lendeš
Kelišová 5132 příspěvků 19.04.18 08:27

Nejsem účetní, ale k dotazu… Pokud jsi nečerpala dovolenou mezi první MD a RD, tak tam máš ještě nevyčerpanou dovolenou z roku 2016.

A k té dovolené za 2018 a 2019. Pokud by ti trval prac. poměr, měla bys nárok za 2018 na celou roční dovolenou krácenou o 3/12 ročního nároku (za prvních 100 zmeškaných směn/prac. dní o 1/12 a za každých dalších 21 zmeškaných krácenou vždy o další 1/12, tak si to přepočítej kolik zmeškách na RD letos, brala jsem to do konce července). A v roce 2019, protože by ti to nedalo 60 odpracovaných dnů, pokud dobře počítám, tak bys měla nárok na dovolenou za odpracované dny, což by dalo 2/12 ročního nároku. Ale pokud bys tam měla ještě tu nevyčerpanou dovolenou z 2016 a tu bys nestihla vyčerpat před nástupem na MD v tom srpnu, ale čerpala ji po skončení MD, tak by ti to mohlo dohromady s čerpáním staré dovolené dát i těch 60 odpracovaných dní v 2019 a pak by za 2019 byl nárok na celou roční dovolenou.