Výpočet týdnu těhotenství podle poslední Ms

20.9.21 18:12

Výpočet týdnu těhotenství podle poslední Ms

Mám dotaz, podle poslední menstruace bych měla byt v sedmým týdnu těhotenství. Dnes jsem byla poprvé u lékaře, který mi potvrdil že těhotná jsem ale, že plod je menší než by v sedmém měsíci měl být. Odebral mi krev s tím ze mám přijít v pátek na další ultrazvuk. Mate s tím někdo zkušenost? Pobolívá mě občas břicho, v tom stresu jsem se lékaře zapomněla zeptat zda to má nějaký vliv.
Prosim o jakoukoliv zkušenost jsem strašně nervózní.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1224
20.9.21 18:14

Zalezi, jaky týden ti rekl a jak jista ty ses si ovulaci :nevim: Jestli je to o tyden mensi, neplasila bych, zvlast, jestli je srdecni akce.
Jestli je na úrovni patyho tydnu trebas a mas prumerne cykly, asi bych tomu.moc nedavala.
A ze te boli bricho je uplne normalni,.deloha pracuje.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20.9.21 18:17

@Villanelle to mi pravě doktor neřekl. Jediné co řekl, že mě chce vidět za 4 dny a že plod je strašně maličký.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
910
20.9.21 18:20
@Meliska122 píše:
Mám dotaz, podle poslední menstruace bych měla byt v sedmým týdnu těhotenství. Dnes jsem byla poprvé u lékaře, který mi potvrdil že těhotná jsem ale, že plod je menší než by v sedmém měsíci měl být. Odebral mi krev s tím ze mám přijít v pátek na další ultrazvuk. Mate s tím někdo zkušenost? Pobolívá mě občas břicho, v tom stresu jsem se lékaře zapomněla zeptat zda to má nějaký vliv.
Prosim o jakoukoliv zkušenost jsem strašně nervózní.

A kdy jsi mela posledni MS a kdy pozitivni test.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1202
20.9.21 18:20

Začátky jsou bohužel nejistý. Bolest břicha je opravdu normální. Držím palce. :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18673
20.9.21 18:32
@Meliska122 píše:
@Villanelle to mi pravě doktor neřekl. Jediné co řekl, že mě chce vidět za 4 dny a že plod je strašně maličký.