Vyrážka - nežádoucí účinek ACC long?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
CurryLeave
Povídálka 48 příspěvků 25.03.19 07:32
Vyrážka - nežádoucí účinek ACC long?

Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli někdo měl podobný problém po užití ACC long léku na kašel.
Rozpouštěcí tabletu jsem měla včera asi v poledne a zhruba v 15h mě začalo svědit tělo a vytvořila se vyrážka- velké mapy po celém těle (vystouplé fleky), začalo to na krku a prsou, postupovalo na trup a postupně na nohy a částečně ruce, přes noc to zmizelo z trupu, přemístilo se víc na nohy -svědí mě chodidla a napuchly mi ruce.
Vyrážka a otoky je zmíněna mezi méně častými nežádoucími účinky (1:100). Ale nikdy se mi to nestalo (ACC long jsem brala naposledy tak někdy před 5 lety).
Stalo se to někdy někomu? Jenom doufám, že je to jen z léku a není to něco jiného.

Reakce:
Pajka89
Ukecaná baba ;) 2220 příspěvků 25.03.19 07:39

Jo moje segra se takhke cela osypala po tomhke leku na kasel.

Ijen
Ukecaná baba ;) 1603 příspěvků 25.03.19 07:46

Pokud jsi jine leky nebrala tak to opravdu muze byt kozni reakce na acetylcystein, ktera sice neni casta ale mozna je. Ja mam podobnou reakci na betalaktamova atb a taky jsem je v zivote mela xkrat nez se objevila. A mozna bych sla k lekari, ja nakonec skoncila na infuzi s hydrocortisonem.

CurryLeave
Povídálka 48 příspěvků 25.03.19 08:23

@Pajka89 A jak dlouho to asi trvalo?

CurryLeave
Povídálka 48 příspěvků 25.03.19 08:30

@Ijen Mě děsíš :). Tak je to lepší, snad se to uklidní, jen ty otoky mě trochu znervozňují.
K tomu jsem měla jen nějaké doplňky (hlívu, vitamín C…, Stopkasel dětský sirup…).

Váš příspěvek
Reklama