Výrazné rozdíly v příjmu partnerů

Anonymní
21.1.20 21:24

Výrazné rozdíly v příjmu partnerů

Ahoj.

S partnerem (který není Čech) jsme spolu už cca rok (střídavě se vídáme) a řeším v sobě následující věc..

Studuju časově velmi náročnou školu a financuji si ji (stejně jako veškeré životní náklady, jelikož spolu nebydlíme) sama. Můj obyčejný den (včetně víkendů) vypadá tak, že ráno vstanu, na 7 utíkám do školy, tam jsem tak do 14 a od 15 do 20 pracuju. Poté odbavuju domácí práce, vaření a spol. Je to velmi náročné a dost to zasahuje také náš vztah.

Když je partner u mě, je přirozeně nerad, že musím v těchto časech pracovat. On ne, může se kdykoliv sbalit a jet na druhý konec světa a finance prakticky neřešit (má našetřeno na pěkný dům). To, co já vydělám za 3 dny, vydělá on prakticky za hodinu. Mrzí mě, že když jsme v ČR, nenapadne ho ani v obchodě při placení vytáhnout peněženku, vždy platím já (s tím, že jsem to akceptovala jako fakt, kdy vím, že kdybych byla u něj, asi by neměl problém platit za jídlo pro oba (bydlí hodně daleko, mimo Evropu, byla jsem u něj jen 1 x na chvíli..)

Mrzí mě mít kolem sebe x párů, kde více vydělávající muž svou partnerku podporuje.

(Ani 1 nemáme rodiny (rodiče a sourozence), proto bych si přála cítit v partnerovi nějakou jistotu toho, že se o něj mohu opřít a spolehnout se na něj.)

Nepředpokládám, že by mě měl partner zcela živit samozřejmě, ale zcela otevřeně přiznávám, že když nedávno vyhrál jen tak 150 tisíc, nenapadlo ho mi třeba nabídnout zapůjčení části financí, aby byl můj život únosnější (ano, opravdu bych mu je vrátila :)
Stejně tak jsem pracovala do pozdního večera i v den mých narozenin a nenapadlo ho mi říct „kašli na to, nenechám Tě umřít hlady, pojďme raději na večeři“ (mámdo určité míry pružnou pracovní dobu).
Budu nyní muset (opětovně) školu přerušit, jelikož se to časově, finančně a zdravotně již zkrátka nedá zvládat :(