Reklama

Vysadit antikoncepci při pocitech těhotenství?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.08.18 21:00
Vysadit antikoncepci při pocitech těhotenství?

Ahoj, chtěla jsem se zeptat možná asi hloupí dotaz, ale za každou radu budu vděčná :)
Beru antikoncepci (mywy) už asi 3 roky a jsem s ní velmi spokojená, ale teď nedávno, cca, pred 2-3 měsíci jsem začala brat Setralin, který po chvíli užívání začal antikoncepci téměř nulovat, neustále jsem krvacela, zašla jsem si k doktorovi a prodal mi k mé antikoncepci další hormony, ale dříve než jsem začala užívat ty hormony, tak při styku s přítelem došlo k nehodě. Teď mám citlivé bradavky, při zvedání takový tlak v břiše a když ležím na břiše jak kdyby mě tlačil vajicnik :lol: mám podezření, že by to bylo miminko :potlesk: :srdce: ale teď mám ještě dobrat cca 14 dní prášky a nevím jestli je raději nevysadit hned, jestli se to vůbec může :nevim: tehu test jsem si dělala ale bylo to asi 4 dny po té a pochopitelně negativní, ale vím že za takhle brzo se to nedá zjistit :roll: pokud budu „v tom“ chci pro mimčo to nejlepší a byla bych za to dokonce i šťastná :lol: :srdce:


Reklama

Reakce:
 
jizvíková
Extra třída :D 12595 příspěvků 18.08.18 21:08

Spíš bych řekla, že je to následek nových hormonů

 
Sněženka25
Závislačka 3899 příspěvků 36 inzerátů 18.08.18 21:11

Ahooj :)

1. Jestli jsi brala antikoncepci poctivě, tak je velmi malá pravděpodobnost otěhotnění.
2. Jaká se stala nehoda? Když bereš prášky, tak už přece můžeš jet naostro, ne?
3. I kdyby jsi otěhotněla, tak určitě neucítíš žádné příznaky čtvrtý nebo ještě dřívější den od početí.
4. Ty tvoje pocity (bradavky, tlak v bříšku) to může být i příznak ovulace nebo změna těch hormonů..
5. Pokud bys miminko chtěla, tak proč pořád ty prášky zobeš? Tak se s partnerem domluvte a jděte do toho :)

 
Zara.Ray
Zasloužilá kecalka 567 příspěvků 18.08.18 21:27

Řekla bych že je to následek hormonů co ti dr. předepsal. Každopádně nechápu proč bereš antikoncepci když z tvého dotazu je celkem dost znát že bys byla ráda kdyby si byla těhotná.. :think: moc nechápu :nevim:
Raději nechci domýšlet..

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.08.18 21:29

Divný co :lol:

 
Lamátko
Ukecaná baba ;) 2354 příspěvků 18.08.18 21:37

Těhotná nebudeš

 
Lea L
Kecalka 305 příspěvků 18.08.18 21:46

Tak jestli vim dobre, tak Sertralin je na uzkostne stav apod? Cili pri predepisovani mel dr. vedet ze berete antiko a rict vam, zda nerusi jeji ucinky, aby se ochrana dala nahradit. Mimoto pri pripadnem tehotenstvi bych resila s lekari co nejdriv spis vhodnost antidepresiv.. aby nemely negativni vliv na mimco..


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Váháte, zda a kdy nechat děti očkovat? Udělejte si vlastní názor

Neublížím svému miminku očkováním brzy po narození? Otázku, kdy začít s... číst dále >

Co zařídit po porodu: Přehled do konce šestinedělí

Už se miminko klube na svět? Příjemnou novinku je potřeba nahlásit nejen... číst dále >

Články z Expres.cz

Kde se vzala kráska od Mareše a Boučka? Začala kariéru u Westa!

Karle Svobodové alias Angeé se povedlo něco, co by nejspíš neprošlo ani Leoši... číst dále >

Eva Decastelo: Komentují moje tlusté ruce? Musí mít chudý vlastní život!

Patří mezi nejkrásnější české moderátorky. I když před několika dny oslavila... číst dále >

Články z Ona Dnes

Chyby v dětské výživě: škodit svému potomkovi můžete už v těhotenství

Výživa v prvních třech letech života dítěte je klíčová. Stravou totiž můžeme... číst dále >

Co s vámi udělala? řvala po Výměně Kristýna na své děti a opustila je

O své minulosti Kristýna (23) z Výměny manželek mluvila málo. A když už, tak... číst dále >


Reklama