Vysazení antidepresiv ,rady.

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
7794
19.4.22 17:28

Vysazení antidepresiv ,rady.

Ahoj všem, rozhodla sem se že po deseti letech vysadim antidepresiva a prašky na spaní. Brala sem remood. A sanval..Mate nekdo zkušeností s vysazovaním. děkuji

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
555
19.4.22 17:29

Stejné jako v několika dalších diskuzích na toto téma! Prober to s lékařem! :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19.4.22 17:35

Po deseti letech braní antidepresiv se nemůžeš rozhodnout sama bez rady lékaře, že je přestaneš brát.
Proboha, není to acylpirin.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7794
19.4.22 18:11

Takove podobne rady typu, porad se s lekarem, to je samozřejmostí..Nejsem blba, ze to neni acylpirin..Ze nekomu to stoji to za to vůbec napsat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.4.22 18:30

@j.borufka
já jsem vysazovala antidepresiva dvakrát a pokaždé se k nim musela vrátit. Domluvila jsem se s doktorkou, že už to zkoušet nebudu a s AD i umřu :lol:. Už to prostě beru natrvalo.

  • Citovat
  • Nahlásit
Ou
21643
19.4.22 18:53

1. nikdy nevysazuj léky na závažné problémy bez dohledu ošetřujícího lékaře. nikdy.

2. pokud ti tvůj lékař píše 10 let zolpidem (sanaval), tak máš dost velký problém, protože téměř jistě jsi na něm fyzicky závislá a téměř jistě tě čeká abstinenční syndrom.

Takže si najdi jiného psychiatra/u -ideálně adiktologického a začni vysazovat pod dohledem a zároveň si si v té adiktologické ambulanci domluv psychoterapii. Jako naprosto seriozně, je mi líto a jestli tě na to ten kdo ti to psal neupozornil, tak tě dost poškodil. A fakt to řeš s psychiatry v adiktologických službách - patří mezi ty výrazně šikovné.

Zároveň tedy rozhodně chceš zolpidem vysadit co nejdřív - ale pod dohledem.

3 vysazování paroxetinu (remood) bude taky docela zádrhel, rozhodně to nedělej pod dohledem lepšího psychiatra, než toho co ti to psal a určitě ne ze dne na den.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7794
19.4.22 19:08
@Anonymní píše:
@j.borufka
já jsem vysazovala antidepresiva dvakrát a pokaždé se k nim musela vrátit. Domluvila jsem se s doktorkou, že už to zkoušet nebudu a s AD i umřu :lol:. Už to prostě beru natrvalo.

napiš me zprávu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5034
19.4.22 19:37
@j.borufka píše:
Ahoj všem, rozhodla sem se že po deseti letech vysadim antidepresiva a prašky na spaní. Brala sem remood. A sanval..Mate nekdo zkušeností s vysazovaním. děkuji

Ahoj, já jsem brala paroxetin (Remood) 60 mg denně a vysazení ok (ale nebrala jsem ho moc dlouho), jen problémy se hned vrátily. Někde jsme četla, že vysazení paroxetinu je více problematické, než u jiných AD, ale nevím, nebyl to odborný článek. Každopádně pokud se cítíš dobře již delší dobu a máš pocit, že AD už nepotřebuješ, tak po dohodě s psychiatrem postupně snižovat. S tím Sanvalem to může být horší, jak dlouho jsi ho brala? A jednu tabletku? Já ho brala jen nárazově a pak jsem po něm měla halucinace, tak jsem ho už nebrala. Každopádně držím palce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19.4.22 22:40
@j.borufka píše:
Takove podobne rady typu, porad se s lekarem, to je samozřejmostí..Nejsem blba, ze to neni acylpirin..Ze nekomu to stoji to za to vůbec napsat.

Tvá formulace - rozhodla jsem se, že přestanu brát antidepresiva a prášky na spaní - nenaznačuje, že by jsi o tom mluvila s doktorem. Kdyby jsi napsala - po domluvě s doktorem budu snižovat antidepresiva a prášky na spaní na co nejnižší množství, nejlépe žádné - je to jiný kafe.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
555
19.4.22 22:49
@Dlouhá punčoška píše:
Tvá formulace - rozhodla jsem se, že přestanu brát antidepresiva a prášky na spaní - nenaznačuje, že by jsi o tom mluvila s doktorem. Kdyby jsi napsala - po domluvě s doktorem budu snižovat antidepresiva a prášky na spaní na co nejnižší množství, nejlépe žádné - je to jiný kafe.

Tak tak. Jako i kdyby zde byl psychiatr. Tak rozhodně nebude někomu na dálku bez znalosti zdravotního stavu radit, jak vysadit léky :zed:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7794
20.4.22 07:01

Zajimaji me pocity, a jak to telo prijma..s doktorem sem poradena, tyhle posledni me fakt ublížili.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat