Vysazení antikoncepce - nevolnost, jak dlouho?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Pepsik
Povídálka 17 příspěvků 02.04.19 13:12
Vysazení antikoncepce- nevolnost, jak dlouho?

Ahoj holky.. po porodu jsem brala dva měsíce antikoncepci, ale vůbec mi nedělala dobře. Tak jsem ji vysadila. Teď měsíc po vysazení, mi občas bývá prostě zle. Třeba hodinu denně/večer/ráno(při ovulaci a při ms jsem dokonce lehla, že už mi je fakt zle). Žaludek na vodě, nechuť. Ale nezvracim. U Mudr jsem byla. Udělala Krevní testy a všechny ok. Řekla mi, že je to nejspíš po vysazení ha, že se to srovná.
Měla jste to některá taky tak? :nevim: děkuji

Reakce:
admin
Extra třída :D 11948 příspěvků 04.04.19 10:36

Dobrý den @Pepsik ,
zkuste počíst nebo se zeptat v diskuzi Nevolnost a bolesti hlavy po vysazení antikoncepce. Diskuzi můžete novým příspěvkem oživit a dostat mezi nové diskuze.

Případně můžete najít diskuzi přímo o Vaší antikoncepci, kterou jste užívala, nebo se ještě můžete poptat v online gynekologické poradně, co by pan doktor Škultéty doporučoval jako další postup. :think:

Držím palce, aby obtíže brzy přešly, :hug:
Monika

IvaX
Ukecaná baba ;) 1980 příspěvků 04.04.19 10:44

Vysazovala jsem HA několikrát i různé druhy a nikdy mi nebylo zle. Naopak mi teď dělala zle HA a jak jsem ji vysadila, tak se to spravilo.

Váš příspěvek
Reklama