Vysazení hormonální antikoncepce po 8 letech

9.2.21 10:27

Vysazení hormonální antikoncepce po 8 letech

Ahoj holky!

Tak jsem po 8 letech vysadila antikoncepci. Yadine jen tak pro informaci. Už to bude 5 měsíců a menstuace pořád nikde! Dle rad od jedné slečny Eviny piju už víc jak měsíc šťávu z řapíkatého celeru a jím od Goodie jejich MACU (v kapslích) a přidala jsem kapky Femina od Novosadové. Minulý měsíc se o mě něco jako menses pokoušelo a měla jsem takové lehké špinění přesně DEN A PŮL :D a k tomu nafouklé břicho jako 6. měsíc. Vtipné!

Máte nějaké rady čím si pomoct, aby přišla v normální verzi? Nechci na vyvolávačku v žádném případě. Vysadila jsem hormony, abych si vyčistila tělo a chci to řešit rozhodně přírodní formou.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
63636
9.2.21 10:29

Dej tomu čas.. 7 let bylo tělo zblble tak bude trvat, než se ustáli.. Možná bych přidala kontryhelovy čaj :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
184
9.2.21 13:51

Taky bych zkoušela různé bylinné čaje apod. pokud chceš přírodní formou. A snad se to brzy srovná. :) Ale 8 let je dlouhá doba, tak se to tělo s tím asi ještě srovnává.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1
9.2.21 22:28

Ahoj :) Procházela jsem si tím samým, taky Yadine a taky vysazení po 8 letech. Na vyvolávačku jsem nešla. Menstruace dorazila sama po 9 měsících, poslední dva měsíce jsem pila ráno i večer kontryhelový čaj a koupila si drmek forte od Adielu. Možná to teda zabralo? :) Každopádně to je už rok od vysazení a pořád se srovnávám, anovulační cykly, délka cyklu atd. :zed:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10.2.21 08:04

@TerezaM93 Tak to je teda slušná souhra! Kazdopadne moc děkuju, budu tedy doufat v lepší zítřky, ehm spíš měsíce 8)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2240
10.2.21 08:11

No ja vysadila antikoncepci po asi 14ti letech a ms jsem dostala normalne, sla bych to resit s doktorem..teda zalezi na tom, jestli jsi vysadila jen tak, nebo treba proto, ze chces dite, v tom druhem pripade bych to resila urcite

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10.2.21 08:23

Sima

@Melodie91

Právě mám strach z toho, že by mi dal vyvolávačku a tělo by mi to rozhodilo ještě víc..
Vysadila jsem právě kvůli tomu, že už nechci ‚falešný‘ hormony. Otěhotnět v rámci brzkých let rozhodně neplánuji :nevim:
Ale děkuju :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat