Silné krvácení po vysazení Norethisteronu

Anonymní
14.1.20 09:50

Vysazení norethisteronu a velmi silné krvácení

Dobrý den, potřebovala bych radu ohledně norethisteronu. před pár dny jsem ho vysadila a už třetí den hodně silně krvácím…nemůžu normálně fungovat, protože než někam dojedu, tak proteče… nemáte s tím někdo stejnou zkušenost? Nevíte za jak dlouho menstruace zeslábne?

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

2268
14.1.20 11:15

Minimálně bych zavolala svému gynekologovi, co s tím. Normální to asi nebude. Já jsem ho brala jednou, strašně jsem se bála první menstruace po vysazení. A všechno bylo ok, i síla krvácení byla normální.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20591
14.1.20 11:21
@Anonymní píše:
Dobrý den, potřebovala bych radu ohledně norethisteronu. před pár dny jsem ho vysadila a už třetí den hodně silně krvácím…nemůžu normálně fungovat, protože než někam dojedu, tak proteče… nemáte s tím někdo stejnou zkušenost? Nevíte za jak dlouho menstruace zeslábne?

Já ho brala v prosinci. Pokud je to krvácení dýl než 3 dny, možná bych se ptala na gyndě. Na straně druhé.. pokud by to bylo opravdu masivní, asi lze nabídnout jen kyretáž. Já právě ho brala na zastavení masivního krvácení. Zabral. po vysazení jsem okamžitě krvácela, ale v normě. Spíš mě pak zlobila mykoza, je to bohužel i jeden z nepříjemných vedl. účinků. Včera, opét v půlce cyklu krvácení, ale zatím lehké, tak vyčkávám. Norethisteron už nechci

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
14.1.20 21:38

Na gynekologii mi bylo řečeno, že krvácení může být silnější a stavit se mám prý až po menstruaci. Stále doufám, že se menstruace během zítřka zmírní…bolest v podbřišku už mi dnes pomalu odstupuje, tak můžu jen doufat. Moc děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama