Vysoká absence na gymnáziu. Jak to probíhá ?

Anonymní
17.12.19 19:05

Vysoká absence na gymnáziu. Jak to probíhá ?

Dobrý den, chci se zeptat..Je mi 18 let a studuji gymnázium (3.ročník). Teď na konci listopadu a prosinec jsem chyběla kvůli opakovaným nemocem. Mám dost velkou absenci. V nějakém předmětu až 36%. Chci se zeptat, zda nevíte, jak bude škola pravděpodobně postupovat. Jestli obyčejne doplnění pisemek apod. nebo nejaké doplňovací zkoušky? Docela se toho bojím. Ale můj třídní mě obeznámil s tím, že se nemám ničeho bát a že se po příchodu nějak domluvíme. Proto se chci zeptat na vas názor

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1984
17.12.19 19:09

U nás na střední jsem jednou zameskala víc jak 30% jednoho předmětu. Musela jsem pak dělat tkz doklasifikaci…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10448

To záleží na dané škole. My měli povolenou absenci do 25%,kdyz věděli, že se flákáme, tak jsme podstoupili doplňkovou zkoušku z učiva z celého roku. Když jsem je ale přetáhla těsně před zkouškami z důvodu operace, tak mi to odpustili a normálně jsem studium ukončila.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
111

To se ptáš na špatném místě. V tomto případě rozhoduje škola respektive učitelský sbor a vedení. :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14014

Pokud máš málo známek, dostaneš neklasifikaci, pak termín do kdy se to doučíš a pak přezkoušení

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1838
17.12.19 19:12

To záleží hlavně taky na vyučujících. Někdo může chtít jen doplnit známky, někdo ti mozna dá na pololetí kvůli absenci eNko. Ale v pololetí to „neva“, jestli si dobře vzpomínám. Mozna mě někdo opraví. A jestli jsi „bezproblémová“, tak se fakt neboj, nikdo ti to kvůli nemoci určitě nebude chtít znepříjemňovat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
17.12.19 19:16

@Kamkam právě jsem si říkala, že když je to „jen“ na pololetí, nebude to snad takovy problém. Problémy nemám a horší známky jak 3 také ne.

• Citovat
  • Nahlásit
2415