Vysoká škola - nezvládnutí?

2
31.5.16 08:21

Vysoká škola - nezvládnutí?

Dobrý den, bylo zde nedávno podobné téma, ale i tak jsem se rozhodla napsat a zeptat se jak to máte vy.
Studuji vysokou školu ve druhém semestru a tohle zkouškové nějak nezvládám. (Je mi 21 let) Střední školu mám vystudovanou průmyslovku (relativně prespektivní obor). Ráda bych VŠ vystudovala, v oboru by se mi hodila, ale na druhou stranu není podmínkou.
V letním semestru jsem neudělala matematiku (důležitá pro obor) a teď nezvládám fyziku a rýsování (zbytek už mám hotový). Jenže představa, že ty dva předměty opakuji za rok, kde je zase spousty jiných předmětů mě trochu děsí. Do toho mám strach jestli zvládnu napodruhé matiku. Neříkám, že jsem nějak velice chytrá, ale hloupá taky rozhodně ne. Mnoho předmětů zvládám v pohodě, tady v tich případech mám spíše problém s profesory než s učením. Nedokážu se přenést přes to, že nás ponižují a shazují. Přijde mi to jako „hra“ o to, kdo má větší vůli a odhodlání.
Ale bojím se skončit. Nevím co bude za několik let. Mám strach z toho, že titul bude za pár let potřebný už skoro všude.
Je tu někdo, kdo jste vysokou školu zkusil a nedodělal? Zvládli jste se přenést přes to zklamání, že jste to nedokázali? Žijete spokojený život a uživíte rodinu?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1017
31.5.16 08:25

Mnoho profesorů na technických školách nerado vidí holky, protože ‚technika je pro kluky‘. Pokud to jde, vydrž. Většinou poslední rok bývají už víceméně smíření a nedělají už problémy. Aspoň na VUT.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
149
31.5.16 08:26

Bratr skončil ve 2. ročníku (stejný problém jako u vás - ne učení ale vyučující), našel si práci (obor co studoval na SŠ, následně i VŠ) a je v pohodě. Žádné nervy. Školu může udělat kdykoli, ne prezenčně, ale dálkově…
Přeji hodně štěstí a pevné nervy ;-)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15533
31.5.16 08:28