Vysoké skoly a testování na Covid

Anonymní
17.2.21 19:04

Vysoké skoly a testování na Covid

Ahoj, chtěla bych znát názor a pohled na následující situaci. Jsem na MD a dálkově studuji DPS a poslední semestr na VŠ. Přes Covid máme výuku on-line, která je stejně kvalitní, ne-li kvalitnější než ve škole. Od března by se postupně měly školy otevírat s podmínkou testu. S testy nemám problém, ale z čeho mám strach je to, že se nakazim cestou do školy. Jedu do školy poměrně dlouho a několikrát musím přestupovat a měnit prostředky MHD. Celou Covid dobu se snažím dodržovat zdravý rozum, abysme se celá rodina nenakazila. Kvůli nemoci patříme mezi rizikové. Jak byste situaci, kdy budu muset do školy na přednášky vysersili? Prosím o slušnou diskusi, věty typu sed doma apod. raději nepište. Děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
17.2.21 19:11

Dojizdim MHD kazdy den - metro, tramvaj a bus. Nosim jen latkovou rousku a nic jsem nechytla. Myslim, ze to v MHD neni tak nebezpecne, jak si spousta lidi mysli…
Covid jsem nakonec chytla, kdyz jsem 10 minut mluvila s rodici bez rousky…
MHD mi jako velke riziko neprijde, to uz spis treba menza…

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
17.2.21 19:13
@Anonymní píše:
Dojizdim MHD kazdy den - metro, tramvaj a bus. Nosim jen latkovou rousku a nic jsem nechytla. Myslim, ze to v MHD neni tak nebezpecne, jak si spousta lidi mysli…
Covid jsem nakonec chytla, kdyz jsem 10 minut mluvila s rodici bez rousky…
MHD mi jako velke riziko neprijde, to uz spis treba menza…

Máme výuku vždy celý den od 8 do 19. To abych si vzala několik respirátorů. Nevím, zrovnae jsem někde četla, ze v MHD je velká pravděpodobnost to chytit.

• Citovat
  • Nahlásit
8331
17.2.21 19:20
@Anonymní píše: