Vysoký tlak, diabetes, rozebere se mnou někdo ? Lékař apd.

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Helennaa
Zasloužilá kecalka 681 příspěvků 22.12.17 14:19
Vysoký tlak , diabetes, rozebere se mnou někdo ?lékař apd.

Ahojky - je tu prosím někdo kdo se mnou rozebere manželovu lékařskou zprávu? pošlu do sz..Má vysoký tlak, diabetes 2.. děkuji :)

Reakce:
elibro
Zasloužilá kecalka 740 příspěvků 22.12.17 14:40

@Helennaa vlastním praktickým lékařem nedisponujete? Eventuálně diabetologickou poradnou? Přišlo by mi to bezpečnější, než jen tak šířit mezi cizími lidmi na netu intimní informace ze zdravotní karty…

Helennaa
Zasloužilá kecalka 681 příspěvků 22.12.17 15:15

Díky za reakci, chci si o tom pokecat, samozřejmě máme praktického i ostatní lékaře. :roll: :roll: :roll:

Lucka1111
Ukecaná baba ;) 1353 příspěvků 22.12.17 17:55

@Helennaa ahoj, klidně pošli SZ. Jsem lékařka s atestací z interny a praktického lékařství.

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Rozhovor: Jak přirozeně otěhotnět nebo připravit tělo na IVF

Na Lenku Malcher se mimo jiné obrací ženy, kterým se nedaří otěhotnět. Věnuje... číst dále >

DIY: Karnevaly se blíží. Vyrobte dětem originální masku

Každý, kdo se v posledních letech zúčastnil dětského karnevalu, ví, že se to... číst dále >

Články z Expres.cz

2. díl seriálu Nejhezčí mluvčí Česka: Na kterém úřadě najdete krásnou Sabinu?

Redakce Expresu pro vás připravila nový seriál, díky kterému detailně poznáte... číst dále >

Dáda Patrasová je zpět na Instagramu. Jsi kočka, na toho dědka se vykašli, vzkazují jí fanoušci

Dagmar Patrasová (62) se vrátila na sociální sítě a fanoušci z toho šílí!... číst dále >

Články z Ona Dnes

Kvůli šikaně jsem začala boxovat, říká šampionka Martina Ptáčková

Než se světová šampionka v kickoboxu, Martina Ptáčková (21), naučila rány... číst dále >

Sedm tipů, jak vyřešit manželské neshody