Výtěr z močové trubice - máte za sebou?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

sediza
Ukecaná baba ;) 1535 příspěvků 13.02.18 09:32
Výtěr z močové trubice - kam?

Dobrý den. Prosím vás o radu. Potřebovala bych jít na výtěr z močové trubice, mám dlouhodobě bolesti v této oblasti. Urolog mě poslal na gynekologii a gynekolog ho nedělá. Také jsem se chtěla zeptat, jaké jsou Vaše zkušenosti. Zdali Vám na základě stěru něco zjistili a hlavně, kde jste byli spokojeni. Za jak dlouho Vás moč. trubice přestala po stěru bolet? Měli jste někdo nějaké komplikace po vyšetření? Moc předem děkuji!!!

Reakce:

Pety2
Ukecaná baba ;) 2405 příspěvků 13.02.18 09:35

To nechápu, tohle je v jasné kompetenci urologa, určitě ne gynekologa, osobně bych změnila urologa, měl by to dělat on…Mně teda výtěr nedělali, trpívala jsem na cystitidy, ale to se na kultivaci vždy posílala jen moč, tu jsem dávala obvodnímu lékaři nebo urologovi, s gynekologem by mě to ani nepadlo řešit…Osobně bych zašla za jiným urologem…

sediza
Ukecaná baba ;) 1535 příspěvků 13.02.18 09:37

Gynekolog mi právě také říkal, že je to v kompetenci urologa. Ono to zní i logicky. Ale ten můj to prý nedělá. Ráda bych šla někam na doporučení. Nemá někdo zkušenost prosím?

sarusa4
Zasloužilá kecalka 580 příspěvků 13.02.18 10:50
@sediza píše:
Dobrý den. Prosím vás o radu. Potřebovala bych jít na výtěr z močové trubice, mám dlouhodobě bolesti v této oblasti. Urolog mě poslal na gynekologii a gynekolog ho nedělá. Také jsem se chtěla zeptat, jaké jsou Vaše zkušenosti. Zdali Vám na základě stěru něco zjistili a hlavně, kde jste byli spokojeni. Za jak dlouho Vás moč. trubice přestala po stěru bolet? Měli jste někdo nějaké komplikace po vyšetření? Moc předem děkuji!!!