Vyvolávací injekce a menstuace nikde

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Lea27
Nováček 3 příspěvky 15.11.18 09:49
Vyvolávací injekce a menstuace nikde

Ahoj holky, byla jsem na vyvolávací injekci před 14 dni. MS nikde a těhotenský test negativní. Dnes jsem byla znovu u gynekoložky ta mi řekla, že výsledky mám v pořádku z minula a ani mě neprohlídla a píchla mi další injekci, že prý to už určitě do 10 dnů dostanu. Je možné otěhotnět po první injekci? Nechci dělat další test a být zklamaná.

Reakce:
Nora2
Kecalka 131 příspěvků 15.11.18 10:26

To jakože mezi první a druhou injekci jste měla nechráněný sex? Šance může být, ale jinak než testem se to zjistit nedá.

Petule030
Kelišová 5778 příspěvků 15.11.18 10:38

Tak ono to není antikoncepce, otěhotnění se vyloučit nedá. Tak počkej 10 dní a uvidíš, co potom. Ten Agolutin je fakt pecka hormonů. Tak si říkám, proč to lékaři tak píchají? Jestli tím naskočí cyklus a nebo jestli tím udělají ženě jen dobrý pocit, že má „menstruaci“ :think:
@Lea27 Pokud se snažíte o miminko, tak to se bez ovulace neobejde. A bez ovulace většinou není přirozená menstruace. V nových cyklech bych se zaměřila na podporu ovulace. ;)

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.11.18 11:14

Já chodím ke gynekologovi, který je i uznávaný odborník na problémy s početím. Pomohl již nespočetně párům počít dítě přirozenou cestou, přestože se předtím třeba deset let snažily a nic. Je velice pečlivý, zaměří se na to, aby pacient měl vše v pořádku, srovná fungování těla, atd. Samozřejmě ne u každého to jde, někdy jsou překážky prostě nepřekonatelné, ale všichni moji známí u něj zhruba do roka počali dítě. Já takový problém sice nemám, ale docházím k němu jako k běžnému gynekologovi. Žádné problémy nemám ale jen díky němu. V mládí mi nefungovala menstruace. Dostala jsem ji jednou za dva roky. Jinde mi říkali pořád: „Ještě počkejte, počkejte.“ Tak jsem začala docházet k němu a do měsíce jsem měla měla menstruaci, která fungovala jako hodinky! Vše mi zkontroloval, zjistil, že tělo je připravené, není žádný jiný zdrav. problém, jen to tělo musíme „naučit“. Dostala jsem injekci Agolutinu a bylo mi řečeno, že menstruace by se měla dostavit do 3 týdnů. Pokud do tří celých týdnů nic nenastane, měla jsem přijít a řešilo by se dál. Řekl, že někomu to trvá týden, někomu třeba až ty tři týdny, takže dřív další injekci rozhodně ne. No a menstruace přišla za 15 dní po injekci. Od té doby fungovala jako hodinky. Samozřejmě jsem chtěla od něj napsat antikoncepci, ale odmítl mi ji napsat, dokud se tělo pořádně nenaučí, že bych potom mohla litovat, až bych chtěla otěhotnět. Doporučil chránit se jinak. Antikoncepci mi napsal až za tři roky, po provedených genetických testech a tříleté funkční menstruaci.
No, co tím chci říct? Rozhodně bych hned nebláznila po 14 dnech od injekce a ještě bych počkala, nenechala bych si píchnout další (vím, že vy už ano), počkala bych do tří týdnů. Je to stres pro vaši psychiku a další dávka Agolutinu zase pro vaše tělo. Teď bych se nesoustředila na početí dítěte, ale raději na to, aby se vaše menstruace dala do pořádku. To je prostě alfa a omega všeho, bez toho to nepůjde. Jak bude v pořádku tělo i mysl, tak to vše půjde :kytka:

Lea27
Nováček 3 příspěvky 16.11.18 11:28

Děkuji za radu. Mě gynekoložka řekla, že po injekci má příjít max do 10 dnů pokud ne mám hned přijít. Nejsem doktor tak bohužel nevím. Menstruaci jsem do září měla každý měsíc. a od té doby nic.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.11.18 11:39
@Lea27 píše:
Děkuji za radu. Mě gynekoložka řekla, že po injekci má příjít max do 10 dnů pokud ne mám hned přijít. Nejsem doktor tak bohužel nevím. Menstruaci jsem do září měla každý měsíc. a od té doby nic.

V tomhle je to těžké, no, co doktor, to názor, chápu :( Když to ale vezmu podle sebe, kdy mně se menstruce dostavila až 15. den, no možná dokonce 16., tak by mi byla píchnuta od někoho jiného zbytečně další injekce. Ale já věřím, že tobě se to po druhé injekci dostaví, menstruace se ti srovná a pak už nic nebude bránit tomu, aby mimčo klaplo :kytka: Ještě se jen tak zeptám, výšku sliznice ti doktorka kontrolovala? Předpokládám, že ano, když ti dávala injekci, musela vidět, že je narostlá :)

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.11.18 11:49

Jinak šance, že jsi těhotná, tam je, Agolutin vůbec nevadí. Ale nechci tě na to nějak navnadit, aby právě nebylo to zklamání. :nevim: Uvidíš, zatím bych se testem nemučila, počkala bych, jestli se MS po druhé injekci dostaví nebo ne.. A když ne, tak bych probrala s doktorkou možnost, že by to těhotenství mohlo být :) Přeju hodně štěstí a budu na tebe myslet :kytka:

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Budou obědy ve školkách a školách zdarma?

Obědy pro všechny děti zdarma? S tímto návrhem přišla bývalá ministryně... číst dále >

Atopický ekzém: Jde to i bez škrábání?

Atopický ekzém trápí 30 % světové populace. Z toho je téměř 20 % kojenců a... číst dále >

Články z Expres.cz

Nejhorší věc na pákistánské base? „Vadí mi turecké záchody,“ vzkázala Tereza

Pašeračka Tereza v pondělí opět stanula před pákistánským soudem, po pár... číst dále >

Libuše Šafránková po letech na veřejnosti. Jak vypadá legendární Popelka?

Svého času patřila mezi naše nejvyhledávanější a nejkrásnější herečky, od... číst dále >

Články z Ona Dnes

Žena se po porodu dva týdny mazlila s předčasně narozenou mrtvou dcerou

Emma Woodhouseová musela podstoupit akutní císařský řez kvůli poškozené... číst dále >

Čokoládové lanýže a další vánoční cukroví, které zvládnete bez trouby

V hnětení těsta a vykrajování hvězdiček a srdíček nenacházíte potěšení, ale... číst dále >