Výživovací povinnost k zletilemu dítěti

Anonymní
31.5.20 21:40

Výživovací povinnost k zletilemu dítěti

Vůbec nevím, kam tohle téma dát, tak se kdyžtak omlouvám za špatnou kategorii. Asi takto, je mi 23 let, teď končím bakaláře - v září me čekají statnice. Bohužel kvůli koronaviru mi vypadla brigáda a tím můj veškerý příjem. Snažím se samozřejmě najít novou brigádu, ale situace není zrovna příznivá, jak všichni víme. Teď dotaz - studuji v Praze a bydlím v pronajmu. Bydlim tady už 3 roky, po celou dobu studia a s placením nájmu jsem díky brigádě neměla nikdy problém. Ten, kdo byt pronajímá, tak mi nájem odpustil, dokud prý nebudu schopna to zaplatit, že to prý pokryje on, takže to teď nemusím řešit. Ale začínám řešit i normální věci jako potraviny, úcty za telefon, Lítačka a takové podobne věci. Neutracim nějak moc, jsem velmi skromná a setrim, ale stejne vidím, jak ty peníze nasetrene mizí a začínají docházet. Mám rodiče rozvedené, mamka bydli sama v malem bytě s mladší segrou, táta bydli s jeho novou manželkou a jejím synem, takže k ani jednomu jít nemůžu, nemají místo, mamka navíc ani nebydlí v Praze a tak by nebylo moc výhodné dojíždět. Mamka nemá moc peněz taky, jen tak tak vyjde, ale když muže, tak peníze nějaké pošle. Spíše mi jde o tátu - teď mi poslal v březnu asi 3-4 tisíce, ale včera mi oznámil, že přestane od června a už mi nic nepošle.

Může to udělat nebo se tomu můžu nějak bránit, že má na me vyzivovaci povinnost, pokud ještě studuji? A kam se pripadne obrátit? Peníze má, to vim moc dobře, že to není jako u mamky, která ma snad o půlku menší plat a sotva vyjde. Neřeknu, kdybych měla brigádu, ale teď bohužel nic…děkuji a omlouvám se za anonym, citlivé téma

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

59251
31.5.20 21:45

Udělat to nemůže, dokud se soustavně připravujes na budoucí povolání.. Ale sud se s vlastním tátou, no :think: je to na pováženou, ale vyživovací povinnost má, dokud studium nekončís..

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
990