Vztah na dálku - jsem opravdu tak špatná?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.04.19 08:55
Vztah na dálku - jsem opravdu tak špatná?

Ahoj, mám více jak půlroční vztah a od začátku je to tak, ze se vídáme o víkendech. Bydlíme od sebe cca 100km, ale jelikož studuji a končím ve škole většinou ve 4, tak abych za nim jela 2 hodiny vlakem a vrátila se v nějakou rozumnou dobu se proste vylučuje. Není to o tom, ze bychom se vidět nechtěli, jen jsme oba časove dost vytížení. On tvrdil od začátku, ze je to tak blby, víme to oba, ale žijeme s tím, ze se k sobě sestehujeme na nový školní rok. No a k me otázce. Psala jsem už na jedno forum s tím, ze mi včera zavolal, ze má nabídku na brigádu a jestli by mi nevadilo, kdyby tam na víkend jel. Měli jsme plány a mě to v tu chvíli hrozne mrzelo, tak jsem se rozbrecela, chápu to, neřekla jsem mu ze ne, ale byla jsem smutná z představy, ze mi nepřijede. No a hned se do mě pustili, ze ten vztah nevydrží, pokud se hned rozeřvu, když mi řekne, ze tu na víkend nebude. No to mi upřímně moc nepřidalo, mezi nama je všechno super, jsme šťastný. Asi jsem citlivka a moc mě to vzalo. Co si o tom myslíte, mate některá vztah na dálku a jak řešíte tyhle nečekaný situace? Přehnala jsem to, nebo je to tak?

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
neila
Extra třída :D 12036 příspěvků 04.04.19 09:03