Vztah s lékařem

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
293
29.6.22 20:31

Vztah s lékařem

Ahoj holky, jdu na Vás s dotazem, zda máte někdo za partnera lékaře. :dance: Pracuji jako porodní asistentka a dělam dvanáctky. Většinou denní, noční a pak dva dny volna. V práci jsem se potkala s úžasným doktorem (gynekologem) skvěle si rozumíme, jenže co mě drží zpátky, je ta naše časová pracovní vytíženost. :think: On pracuje každý pracovní den 8 hodin + 2× někdy i 3× do týdne má 24 hodinovou směnu. Hlavně když má službu na sále, tak se to i protahne. :( Připadá mi, že skloubit společný volný čas je nadlidský výkon :roll: A teď k jádru věci, vím, že je předčasné to řešit, ale oba už jsme ve věku, kdy je nejvyšší čas na děti a cítíme to tak. Nedokážu si představit, jak bysme zvládli starání o děti a práci. :? Ovšem ani jeden se práce vzdát nebudeme chtít. :,( Je tady někdo, kdo je na tom podobně a zvládá to? Nejlépe bez hlídacích babiček? Moc děkuji :srdce:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
344
29.6.22 20:42

@Evickamicka hlidaci babi nemame, moje mama jeste pracuje, tchyne sice ne, ale stejne obe bydli pres 300km daleko.Muz sice neni MUDr.,ale i tak ma pozici v praci, kdy musi zustavat dele, zatim jsem na RD a jinak sestra na sale :D no uvidime, jak vyjdou v praci vstric, rada bych prave na smeny (nebo aspon 1den v tydnu volno prave kvuli tem detem-zejmena jejich krouzky),aby byl nejaky den volna. U Vas by mozna slo, kdybyste pak pri detech delala jen castecny uvazek (nebo manzel, ale to mu asi nepovoli, ze?)…je to o ustupcich a dohodnuti se. A az budou deti vetsi, tak stejne asi byste sla na plny uvazek.
Jinak jeste-oni nemaji po sluzbe volno? My tedy po sluzbe mame…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
29.6.22 20:45

@Evickamicka jelikož budu psát o někom jiném, než o sobě, tak to budu psát jako anonymní.