Vztah s nezkušeným mužem

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Božislava
Ukecaná baba ;) 1429 příspěvků 31.12.16 09:50
Vztah s nezkušeným mužem

Ahojky, holky. Jsem v pěkném průšvihu, protože jsem se zamilovala. Ale je to velmi citlivé téma, ale potřebuji se svěřit. Je mi 34let a jsem svobodná matka dvou dětí. Bez muže jsem už dobrých pět let. Momentálně pracuji jako pokládní v jednom supermarketu. Nejsem kdovíjak hezká, mám i mírnou nadváhu. Proto mě příjemně překvapilo, když se o mně začal zajímat jeden sympatický muž. Pracuje v obchodě jako ostraha a je moc prima. Začali jsme spolu chodit do kaváren a na procházky do přírody nebo jentak po městě. Je to velmi laskavý muž. Táhne mu na 40.Kámen úrazu je v tom, že i když jsme měli asi desátou schůzku, tak se k ničemu neměl. Tak rozhodně bych s ním chtěla mít sex, zvlážtě tak po dlouhé době jsem natěšená a nedočkavá. Ale on se mi svěřil, že nemá žadné sexuální zkušenosti…Abych dala zpátečku, na to už je pozdě, jsem do něj už beznadějně zamilovaná a jiného už nechci. Dá se tahle situace nějak změnit? Je to mimořádně plachý a stydlivý muž. Děkuji za všechny dobře míněné rady. Stýská se mi, on se mi začal výhýbat, protože se bojí, že na něj začnu tlačit, aby začal být aktivní. :srdce:

Stránka:  1 2 3 4 Další »
Reakce:

Jitus.Slavickova
Závislačka 4853 příspěvků 31.12.16 09:56

@Božislava Ahojky,v prvni rade se prestante podcenovat, vsadim se ze jste moc mila a hezka zenska, ja teda jsem mladsi a mam manzela ale chapu to, jestli ho mate vazne rada, urcite na nej netlacit, rict mu ze ho chapete a ze se dal budete schazet, poznavat a casem s toho neco vyplyne, urcite se to zlepsi :) jste dospeli a pokud se mate radi, vse prijde, snad neni kam spechat, treba vazne v mladsim veku mel na zeny smulu..drzim paleckyy :srdce:

Sněžení
Zasloužilá kecalka 640 příspěvků 31.12.16 09:56

Tak ho prostě sprostě sveď a nekecej tady o tom na netu :lol: :lol: