Vztah se starší ženou nebo mě jen využívá?

Anonymní
7.7.20 11:04

Vztah se starší ženou nebo mě jen využívá?

Ahoj, nevím, kde tohle probírat, tak to zkusím tady. Pracuju jako stážista v jedné společnosti a během posledních měsíců jsem se zapletl s jednou zaměstnankyní. Je o dost starší, je vdaná a má děti, takže na sebe nejsem pyšný. Nicméně mám pocit, že jsem se asi zamiloval a nevím, co mám dělat, protože ona mě skoro ignoruje, když jsme ve firmě. Někdy mám pocit, že mě jen využívá na sex, což je pro mě málo, protože chci vážnější vztah. Co si o tom myslíte? Zažily jste někdy něco podobného? Co mám dělat? Díky

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

6726
7.7.20 11:07
@Anonymní píše:
Ahoj, nevím, kde tohle probírat, tak to zkusím tady. Pracuju jako stážista v jedné společnosti a během posledních měsíců jsem se zapletl s jednou zaměstnankyní. Je o dost starší, je vdaná a má děti, takže na sebe nejsem pyšný. Nicméně mám pocit, že jsem se asi zamiloval a nevím, co mám dělat, protože ona mě skoro ignoruje, když jsme ve firmě. Někdy mám pocit, že mě jen využívá na sex, což je pro mě málo, protože chci vážnější vztah. Co si o tom myslíte? Zažily jste někdy něco podobného? Co mám dělat? Díky

Nemáš kámoše na pokec? fakt má kluk potřebu psát na eMimino? nějak tomu nevěřím.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14752
7.7.20 11:08
@Anonymní píše:
Ahoj, nevím, kde tohle probírat, tak to zkusím tady. Pracuju jako stážista v jedné společnosti a během posledních měsíců jsem se zapletl s jednou zaměstnankyní. Je o dost starší, je vdaná a má děti, takže na sebe nejsem pyšný. Nicméně mám pocit, že jsem se asi zamiloval a nevím, co mám dělat, protože ona mě skoro ignoruje, když jsme ve firmě. Někdy mám pocit, že mě jen využívá na sex, což je pro mě málo, protože chci vážnější vztah. Co si o tom myslíte? Zažily jste někdy něco podobného? Co mám dělat? Díky