Vztahy a deprese

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
6.10.21 22:03

Vztahy a deprese

Ahoj nwm co dělat a tak jsme si řekla že se sem vyzpovídam. Měla jsme čtyři kluky a nevyšlo mi to a je mi dvacet a celkem depkařím protože všem okolo mne ty vztahy drží a klape jim to a mne ne😔 😔. A tedka jsem se rozešla s klukem který mne ponížil tím že mi řekl že nejsem tak ambiciozní jako on ve sportech které máme společné😔.a to mne celkem dost položilo😔. A mam pocit jak kdybych neměla ani na nějakého kluka který by se mi líbil. A studuju vysokou na lekarske ale nelekarsky obor a obcas mne prepadne strach že nikoho nepotkám… Nebo že dopanu jako exemplář… Nicméně rada sportuju lezectví, posilovna běh a basket.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
341
6.10.21 22:06

Prosimte ve 20 jsem za sebou měla taky jenom minulost tragických vztahu.
Ono stačí potkat toho jednoho :palec: Pokud chodíš mezi lidi, máš známé, koníčky… Tak je přece velká pravděpodobnost, že se seznamíš ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
18718
6.10.21 22:08

No jestli tě rozloží sdělení že jsi jiná než někdo jiný, na čemž není nic moc špantého, tak bych se zaměřila primárně na posilování a zppracovávání věcí v tvé psychice.

když se naučít fungovat sama se sebou, začnou líp fungovat i vztahy s dalšími lidmi.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
36873
6.10.21 22:25
@Anonymní píše: