Z čeho maturovat na práva?

Anonymní
19.4.20 19:56

Z čeho maturovat na práva?

Ahoj,
mám otázku. Studuji na gymnáziu a chtěla bych vědět, z jakých předmětů bych měla maturovat, pokud bych chtěla dál na vysoké škole studovat právo?
Předem dekuji za odpovědi.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

488
19.4.20 19:58

Dejak a zsv, teda za nás.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12266
19.4.20 19:59

Je to úplně jedno na přihlášku to nebude mít žádný vliv. ZSV bude asi lepší než biologie.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19.4.20 19:59

Podivej se na prijimaci zkousky, Praha ma snad neco s dejinami, Brno ma TSP, tam je jedno z ceho maturujes.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19.4.20 20:00

Ja mam maturitu z technicke skoly ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19.4.20 20:02

@debra.morgan
Tak ze zsv určitě maturovat budu, ale já hlavně moc nevím, co k tomu. Teď si musíme vybírat dva semináře a já netuším, co si k tomu zsv vzít. Do dějepisu se mi moc nechce.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
633
19.4.20 20:05

Nezáleží na tom. K přijímačkám se ti dějepis a občanka určitě hodí, ale na maturitu mi to přijdou těžké předměty, a někteří učitelé tě v tom lehce vykoupou, pokud tomu fakt nerozumíš a nezajímá tě to. Doporučuji si to ulehčit, a dát si jazyky (třeba 3 - pokud to u vás jde), případně 2 jazyky a matika. Na to se vůbec učit nemusíš, jazyky jsou o konverzaci a matiku logicky odvodíš. Fyzika taky není špatná, všechno najdeš v tabulkách. :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19.4.20 20:07

@Katastrofaobecna
Já jsem právě už koukala na magisterský program a tam chtějí jenom obecné studijní předpoklady a zsv.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19.4.20 20:10

@listento
Právě zsv mě baví a maturovat z toho určitě chci, ale do toho dějepisu se mi upřímně moc nechce. Přemýšlela jsem o biologii, protože mě zajímá docela psychologie a tam se ta biologie hodí.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19.4.20 20:12
@Nancy Julia píše:
@Katastrofaobecna