Za jak dlouho odezní nevolnost z antikoncepce Azalia?

1
30.4.20 14:36

Za jak dlouho odezní nevolnost z antikoncepce Azalia?

Dobrý den,
asi před měsícem jsem přestala kojit a užívala dále antikoncepci Azalii, po nějaké době jsem měla návaly horka, zimnice a pocit na zvracení. Azalii jsem přestala brát (jsou tomu 4 dny), ale dnes jsem měla už chuť k jídlu, najedla se a po hodině zase návaly atd. Říkám si zda je to k tomu a za jak dlouho to může odeznít. Ke všemu této situaci předcházel problém se zády, kdy jsem se nemohla nadechnout. Doktor mi řekl, že má vystrčenou hůavu a kulatá záda, hrudník mi tak tlačí na bránici. Naštěstí jsem chodila na rehabilitace a záda trochu povolila :-). A pak to s návaly, atd. Volala jsem na gynekologii a tam mi paní doktorka řekla, že to může být z antikoncepce a příští týden jdu na kontrolu. Snad to brzo přejde :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat