Za jak dlouho uvidím výsledky cvičení?

34
1.2.20 12:34

Za jak dlouho uvidim vysledky cvičení?

Ahoj docela mě teď mrzi že na začátku me vyzvy jsem se nevyfotila ale za měsíc leden sem zhubla z 60kg na 57kg takže jako to jsem šťastná proste zdrave jim a málokdy ale semtam si 30minut zacvicim.. Ja moc velky vahov problem nemam ale mam hodne tuku jakoze se mi vlni tělo ja myslim ze me chapete jinak tlusta nejsem… A me by zajimalo za jak dlouho se zbavim aspon trochu tech tuku na stehnech a zadku ats ???? protože zatim sem zaznamenala docela ploší břicho ale jak říkám nefotila jsem se tak mozna i se stehnama neco je jinak ????

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

614
1.2.20 12:35

@Linda42 Co cvičíš?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
11911
1.2.20 12:44

No a jseš si jistá, že si zhubla tuk a nebo jen vodu a svalovou, protože jíš málo?

Začni chodit někam na in-body měření a pokud zjistíš, že hubneš jen vodu, tak to znamená, že musíš ten jídelníček překopat a jíst daleko víc a hlavně se víc hýbat.

Občas 30 minut je lepší než nic, ale tuk se za tu dobu spalovat nezačne a pokud to občas je dvakrát do měsíce, tak úplně velký vliv na kondičku to taky mít nebude.

Takže začni jednoduchý pohyb, který si navykneš na každý den - když to zlvádneš, tak do měsíce uvidíš vcelku jasné výsledky ve zlepšení kondičky a pak půjde přidat tak dvakrát, třikrát týdně pořádnou pohybovou aktivitu, která ti zpevní tělo směrem kterým chceš.

Začni chodit pěšky - ideálně trošku rychlejší chůzí. Stáhni si do mobilu nějakou aplikaci s krokoměrem - pro android bohatě stačí google fit a začni tím, že denně ujdeš 6000 kroků. Až se ti to podaří udržet jeden celý týden v kuse, zdvihi to na 8000, pak na 10000 a pak ideálně na 15000 kroků denně - to samotné se začne podepisovat i na hubnutí, protože toho bude dostatečné možství. Poslouchej přitom hudbu, nebo mluvené slovo, nebo podcasty- bude to lépe utíkat.

Zároveň si navykni ráno na nějaké protahovací a lehce zpevňovací cvičení - třeba 10 pozdravů slunci za sebou je vlastně docela fajn cvičení - začni s tím, že se během jednoho týdne pokusíš zacvičit dva každý den a postupně přidávej, podobně jako u chůze

https://www.youtube.com/watch?…

No a až budeš mít zajetý návyk na jednoduchý pohyb a lepší kondičku než máš teď, najdi si něco, co tě bude bavit a budeš tím trávit tak 2-4 hodiny týdně a bude to vyžadovat větší fyzicko námahu - je jedno, jestli začneš tancovat, budeš chodit plavat, začneš chodit do posiloviny, hrát volejbal, jezdit na koni, šermova, chodit na zumbu a nebo se učit sebeobraně - to je naprosto jedno, podstatné je aby tě to bavilo, procvičila si celé tělo a bylo to pravidelně.

Případně teda můžeš přidat pravidelné cvičení cca 60 minut doma - hledej na youtube třeba hiit.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6674
1.2.20 12:59

Myslim, ze mnohem rychleji uvidis a ucitis vysledky na fyzicce nez na tele. Nez zmizi speky to trva, ale zksu merit centimetry - jak se svaly pod tim spekem zpevni, zacnes lepe drzet telo a opticky to bude lepsi celkem zahy. Ja na sobe, kdyz cvicim 5 minut denne, vidim vysledek tohohle charakteru cca po dvou tydnech. Po mesici zarucene.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22956
1.2.20 13:24
@Linda42 píše:
Ahoj docela mě teď mrzi že na začátku me vyzvy jsem se nevyfotila ale za měsíc leden sem zhubla z 60kg na 57kg takže jako to jsem šťastná proste zdrave jim a málokdy ale semtam si 30minut zacvicim.. Ja moc velky vahov problem nemam ale mam hodne tuku jakoze se mi vlni tělo ja myslim ze me chapete jinak tlusta nejsem… A me by zajimalo za jak dlouho se zbavim aspon trochu tech tuku na stehnech a zadku ats ???? protože zatim sem zaznamenala docela ploší břicho ale jak říkám nefotila jsem se tak mozna i se stehnama neco je jinak ????

Já bych se přeměřila zapsala si to. To je nejjednodušší. Zas tolik tuku toho nebude.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1.2.20 13:25
@Linda42 píše:
Ahoj docela mě teď mrzi že na začátku me vyzvy jsem se nevyfotila ale za měsíc leden sem zhubla z 60kg na 57kg takže jako to jsem šťastná proste zdrave jim a málokdy ale semtam si 30minut zacvicim.. Ja moc velky vahov problem nemam ale mam hodne tuku jakoze se mi vlni tělo ja myslim ze me chapete jinak tlusta nejsem… A me by zajimalo za jak dlouho se zbavim aspon trochu tech tuku na stehnech a zadku ats ???? protože zatim sem zaznamenala docela ploší břicho ale jak říkám nefotila jsem se tak mozna i se stehnama neco je jinak ????

Stehna jsou na hubnutí problematická. Asi Tě neuklidní, že když já začnu cvičit, tak mi první zhubnou nohy a je mám fakt dlouhé a štíhlé = nohy hubnout opravdu nepotřebuju. Potřebuju břicho a to zas jde první dolů jiným ženám :nevim:.

Jak tu psala @Ou, je dobrá ta váha, kde máš i znázorněno, kde máš jaký tuk a jak se Ti to vážení od vážení mění.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1.2.20 13:26

@Linda42 Zkus se měřit. Přes zadek, přes stehna. Napiš si výsledky a pak se přeměř třeba za 4 týdny znovu na stejných místech.
Já zhubnutí poznám podle oblečení.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10727
1.2.20 13:37

Já viděla rozdíl po měsíci pravidelného, intenzivního cvičení (kg a hlavne cm) a úpravě stravy

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
11911
1.2.20 13:49

@Černá vdova ukládání tuku do břicha a jeho případné spalovní je hodně, hodně ovlivněné stresovými hormony.

Může dost pomoci se opravdu zaměřit na srovnání spánku, dostatečné množství jídla (nepokrytý bazální metabolismus přepíná organsmus do stresového režimu), důkladná regenerace po větší zátěži a pročištění toho stresu, co si děláme v hlavě, schopnost hlídat si svoje hranice a schopnost říct si a přijmout pomoc, pokud je něco nad moje síly…

Plus co nejvíce aktivit, které přepínají ze stresového režimu (sympaticus) do regeneračního (parasympaticus) - relaxačněmeditační techniky libovolné denominace - z fyziologického hlediska je úplně jedno, jestli se člověk modlí růženec, provádí dechová cvičení, věnuje se lucidnímu snění, zpvíá mantry nebo gospely, trénuje všímavost, čistí si čakry a nebo medituje na vlastní dech.

Funguje také sauna, horké dlouhé koupele, masáže, orgasmus, smích, činnost co tě baví, těší a zaujme a nezatěžuje tě to, komunikace s lidmi co tě nabíjí.

Ideální je to kombinovat a vybrat si něco a dělat to pravidelně a dlouhodobě.

Pokud někdo hodně tápe, tak tahle kniha je docela praktická

https://www.kosmas.cz/…mozte-stres/#…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1.2.20 14:37

@Ou děkuju za tip na knihu, už jsem si jí objednala.
Já mám právě pocit, že nemám skoro žádný stres a že to mám ze slakého, kterému velmi těžko odolávám :oops:.
Nicméně jsem sama s dvojčaty už dlouhou řadu let a mám toho na hrbu docela dost. I jsem četla, že se člověk tukovou vrstvou brání oproti okolí, což by u mě i dost sedělo. Jsem alternativec, znám řadu různých technik a způsobů, jak si s lecčíms poradit, ale na to břicho nevím, jak to správně použít.
Povolené břicho mám od narození.
Mám břicho a tuk v něm, když víc přiberu, tak i v zadku, ale jinak mám štíhlé ruce i nohy.

Jinak já si nerada říkám o pomoc, protože mi kolikrát nikdo ani pomoct nechce. Tak jsem se naučila pomoct si sama a když už něco nezvládnu, tak s tím mám problém, protože cítím, že jsem teda úplně neschopná. Mám na sebe obrovské nároky a věřím tomu, že kolikrát dva lidi by se hroutili z toho, co „musím“ zvládnout já sama, protože prostě musím. Abych nebyla za neschopnou. V očích svých i v očí okolí. :?
Asi je to blbost, ale tohle si nesu celý život.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1.2.20 14:42

No ono podle mě záleží i na genech a typu postavy. Já třeba nikdy v životě neměla břišáky, jednu dobu jsem přitom jedla fakt zdravě, jídlo si i zapisovala, nešlo mi tehdy o hubnutí, řešila jsem zdravotní problémy. Náhodou jsem tehdy měla i možnost právě toho měření, ubyly mi krásné 4 kila tuků, nabrala jsem půl kila svalové hmoty, já totiž i dost cvičila (asi hodinu denně). Ono vidět to celkem bylo, když jsem stála rovné, břicho jsem měla hezky ploché, ale břišáky nikde, měkká vrstva zůstala a kdykoli jsem si sedla nebo se predklonila nebo nahrbila, měla jsem hned prostě špeky. Nemyslím nakrabatelou kůži, ale takové ty pneumatiky. No a naproti tomu tehdy jedna moje kamarádka, co stravu neřešila, začala jen tak cvičit 10 minut sem tam. No a ejhle, po dvou týdnech měla bicáky i břišáky. Někdo má přirozeně menší procento tuku :nevim: jinak ale všeobecně výsledky cvičení bych čekala tak po 4 týdnech pravidelné aktivity mířené na dané partie.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19468
1.2.20 16:30

Tvl ja se na to vy… Ja potim uz mesic 4-5 hodiny tydne na spinneru podle tepovky, vzdala jsem se sladkeho a upravila jidelnicek a jediny vysledek, ze dopnu na fest lyzovaci kalhoty a vyrysovaly se mi nohy.. Vaha se nehne, pomer tuk/vidasvaly/voda/kosti furt stejny, do plesovych satu a kalhot do prace se porad pohodlne nevlezu. :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5580
1.2.20 17:54

@Linda42 Cvicim Pilates doporučuji, rozdil je videt po měsíci.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1.2.20 19:57

Moje proměna za půl roku

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
60
5.2.20 00:45

@Bramborky Ty jo, to je změna :potlesk: Co cvičíš? Nebo co jsi pro to všechno podnikla?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama