Za jak dlouho uvidím výsledky na elipticalu?

Anonymní
20.1.14 16:48

Za jak dlouho uvidím výsledky na elipticalu??

Ahoj všem.
Ježíšek naježil eliptický trenažer.
Od 3. králů jezdím 4-5× týdně 40 minut. Nejím sladké (max o víkendu něco k čajíku), piju vodu a tak celkově jsem najela na lepší jídleníček…
Pořizuju i sporttester, abych měla opravdu správnou tepovku.
Měřím 175cm a vážím 89kg. Jsem opravdu rosol.
Je reálné, abych do léta dala dolů tak 7 - 9kg a celkově vypadala štíhlejší? Ne tak rosolovitá??
Tento stroj mi doporučila doktorka a opravdu mi jako pohyb takový vyhovuje…
Díky

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
60554
20.1.14 16:56

Reálné to je, pokud vydržíš. Můj chlap takhle shodil za rok 30 kg :palec: a mmchdm, dej to max 4× týdně, tělo potřebuje i odpočinek a nutnou regeneraci. Můj cvičí ob den, stačí. :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Elessar
20.1.14 16:57

Stopro a určitě dej vědět, třeba to tu někoho nabudí a začne taky ;)

  • Citovat
  • Nahlásit
698
20.1.14 17:05

Určitě to realné je. Především je to z 80ti procent o jídle. Jíst pravidelně každé 2, 5 - 3 hodiny, jíst proteiny, méně sacharidů. Vynechat nejlépe jednoduché sacharidy, ovoce jen dopolko, obohatit jídelníček o ryby, lusteu, tofu, bílé maso, pohanku, jáhly, quineu… brambory vařit ve slupce, kvůli GI, ve slupce mají nižší glyk. Index než vařené klasicky či jako kaši, rýži vybírat basmati či celozrnnou nebo divokou, těstoviny celozrnné, chléb žitný no a především hodně zeleniny a nebát se tvarohu, nejlépe nizkotučný.

Sport tester super věc, také mám, udržovat se ve slim zóně, max. Fitness zóně., hodně pít..

Já chodim l vyživové poradkyni, mám jídelníček od ní, všechno di vážim.
Chodim běhat ba dělam instruktorku alpinningu, takže mám pohyb 5 x týdně
Ale musim říci, že váha šla dolů az po úpravě jídelníčku, ten mám měsíc. Já tedy potřebuji shodit 6 kilo a chci budovat pak spíše fyzičku, ale urcite je důležitý to jídlo!!!
No a taky po dvou dětech a po překročení věku 35 ti let, už to není zak jefnoduchý to hubnutí :nevim:

Každopádně vydržet, nevzdávat a vysleu se dostaví. Držím moc palce :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
20.1.14 17:11

Moc děkuju!!
Taky jsem po 2 dětech :-D Je mi 30 let. Já teda budu mít docela problém s jídlem. Manžel je na českou kuchyni- guláše, knedlíky atd… Nevím, zda se donutím vařit něco spešl pro mě a pak ještě pro manžela a děti :nevim:
Ale budu se snažit určitě! Pohyb mě baví a do léta chci prostě rozhodně vypadat lépe, než teď :mrgreen:

  • Citovat
  • Nahlásit
2331
20.1.14 17:22

Tak eliptical je další super věc, na který se dá udržet v tepovce, já jsem na něm občas jezdila - když bylo ošklivo a nemohla jsem chodit venku nebo jsem to prokládala spin kolem. Ale důležitý je jídlo - vyváženě, alespon 5-6 krát denně. Ale abys vše dělala správně, tak by ses měla nechat dojít změřit - nejlepší je bodystat a taky kvůli tepovce si nechat změřit laktát, abys věděla v jaký frekvenci máš cvičit. Každé jídlo by se mělo skládat hlavně ze sacharidů, bílkovin a tuků, žádná jenom zelenina apod. blbosti, prostě vyvážená strava - celozrnné pečivo, těstoviny, rýže natural, méně brambor - mají hodně škrobu, k tomu kvalitní zdroj bílkovin - libové maso - nejíce má hovězí a kuřecí, a nezanedbávat kvalitní tuk - oliv. olej, máslo… Nejdůležitější je aerobní trénink - to je ten eliptical např. a to alespon hodinu 5-6 krát týdně v tepové frekvenci, ale proložit to i kondičním pásmem na pár minut, aby se i zvýšila kondička. A k tomu 2-3 krát týdně posilovat svaly, to je taky důležité.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2331
20.1.14 17:24

Jo a sundala jsem za 4 měs. 16 kg, pak jsem otěhotněla a měla žrací nevolnosti a najednou jsem nemohla ani celozrnné pečivo a tak. Ale jak budu moct se dostat od malý a nebudu mít strach o mlíko, tak zas začnu makat. :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
698
20.1.14 17:46

Já jdu ve středu na převážení, tak jsem zvědavá,

Taky je dobré si to jídlo zapisovat, co sníš a kolik, abys pak případně věděla, kdy jsi měla hlad jak ti to sedlo atd.

Co se týče české kuchyně, tak guláš klidně, ale nezahušťuj moukou, třeba nastrouhanou bramborou, já jsem koupila kukuřičnou mouku hladkou. Nedávej si k tomu knedlík, ale celozrnné těstoviny.

Vše jde, když se chce. Můj manžel naštěstí je vyznavačem zdravé stravy, takže jsme oba nastavení stejně. Akorát on nepotřebuje shodit :zed:

Já trénuji na půl marathon, tak musim dát ty kila dolů :pocitac:

Do léta budem krasné děvčata :dance:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
20.1.14 17:56

Prave jsem docvicila.
40 minut, 12km, 120 kalorii…coz se mi zda malo, ale ukazuje mi to tak.
Bude tech 40 minut tak 4-5× tydne stacit??
A jeste stale zvazuju, jaky slorttester koupit :nevim:
Tak do te 1000kc. Aby byl alespon trosku zensky a hezky…

  • Citovat
  • Nahlásit
698
20.1.14 18:14

No nejlepší sportester je od Polaru, ale tam se do litru nedostane. I když nevim, možná mají nějaké levnější. Já jsem tenkrát chtěla aby měl víc funkcí..Sigmy jsou taky dobré, ale jsou složitější.

40 minut stačí, a satčí i 4 krát týdně, je dobré i třeba po těch 40minutách na stroji si pak dát třeba 15minut ještě posilko, břicho, ruce a pak protažení.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2796
20.1.14 20:08

@angor Muzu poprosit, nemas zkusenosti s nejakou instituci, kde premeruji tepovku atd. Jak jsi psala vyse? Uvazuji o tom dost dlouho..dekuji moc. Jsem z Prahy.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
60554
21.1.14 08:29
@Anonymní píše:
Prave jsem docvicila.
40 minut, 12km, 120 kalorii…coz se mi zda malo, ale ukazuje mi to tak.
Bude tech 40 minut tak 4-5× tydne stacit??
A jeste stale zvazuju, jaky slorttester koupit :nevim:
Tak do te 1000kc. Aby byl alespon trosku zensky a hezky…

bohatě stačí. nepřepínej se.. lepší pomalý začátek, než to přepálit ;) Jinak ano, bude to stačit, fakt se toho neboj ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2331
21.1.14 11:35

@123ivča Tak z Prahy vím jen o Havlíčkovi. Ale samozřejmě tam je to pěkně mastný. Já jsem z HK a tady jsem dala 900 za bodystat apod. a k tomu 500 laktát. Jako jinak cvičit se sporttesterem nemá cenu, když člověk neví svojí tepovku. Ty rádoby výpočty z netu jsou úplně mimo.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7294
21.1.14 11:41
@Anonymní píše:
Prave jsem docvicila.
40 minut, 12km, 120 kalorii…coz se mi zda malo, ale ukazuje mi to tak.
Bude tech 40 minut tak 4-5× tydne stacit??
A jeste stale zvazuju, jaky slorttester koupit :nevim:
Tak do te 1000kc. Aby byl alespon trosku zensky a hezky…

Já si koupila sporttester od Sigmy, právě kvůli cvičení na orbitreku. A použila jsem ho jenom jednou. Zjistila jsem, že když cvičím tak nějak normálně, žádný flákání, ale taky žádný zběsilý šlapání, tak se do tý tepovky v pohodě vejdu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2331
21.1.14 12:48

My máme doma sporttestery od sigmy - myslím, že je to jedna z lepších značek po polaru, já mám onyx fit a přítel pc 25.10., PC 25 je vymakanější, ale co do kvality oba super.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama