Začátek těhotenství a nepravidelná pracovní doba

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Elinečkaaa
Kecalka 478 příspěvků 04.11.14 10:29
Začátek těhotenství a nepravidelná pracovní doba

Ahoj, chtěla bych se zeptat na váš názor. Studuji dálkově, pracovala jsem přes půl roku na DPP v jedné neziskovce a od září zatím do konce roku mám s nimi uzavřené HPP. O miminko jsme se snažili přes půl roku a zadařilo se právě na začátku září, takže s nástupem do nového zaměstnání. Práci mám jednoduchou, v podstatě se jedná převážně o sedavé zaměstnání a nějaké aktivity s klientkami a jejich dětmi, takže pohoda. Těhotenství jsem již vedení oznámila, takže jsme se dohodli na zrušení nočních směn a myslela jsem, že to bude dobré a v klidu si dochodím do toho 31. prosince a pak uvidím, jestli mi prodlouží ještě smlouvu nebo ne. Problém ale je, že mám nepravidelnou pracovní dobu a společně s dojížděním mě to hrozně zmáhá. V podstatě přijdu domů, sotva se osprchuji, lehnu do postele a spím až do rána.. Pracovní doba by mi možná ani tak nevadila, ale jelikož mám trochu komplikované dojíždení, tak se to dost nabaluje. Většinu času dělám dvanáctky, takže to je buď od 6-18 hod (vstávám ve 3 a dostanu se domů v 19:30), nebo od 7-19 (vstanu ve 4 a jelikož mi nenavazují spoje, tak pokud má manžel odpolední, dostanu se domů ve 22:30, mezi tím někde musím čekat) nebo 9-21 (to je vcelku v pohodě, spoje krásně navazují) nebo 10-22 (vstávám v 6:30 a domů přijedu o půlnoci). Mezi tím občas nějaká osmička, buď od 6 nebo od 13 či 14).